Regler


Konklusion af kontrakt mellem Køber og Sælger kan ske på to måder.
Køber har ret til, inden han bestiller ordren, at forhandle alle bestemmelser i kontrakten med sælgeren, herunder dem, der ændrer bestemmelserne i følgende vilkår. Disse forhandlinger skal gennemføres skriftligt og rettes til sælgerens adresse:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Krakow

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

I tilfælde af køberens opsigelse fra muligheden for at indgå en kontrakt ved individuelle forhandlinger gælder følgende vilkår og gældende lov.

§1
Definitioner

• Postadresse - navn og efternavn eller navn på institutionen, placering i byen (i tilfælde af en by opdelt i gader: gadenummer, lejlighed eller fladtallet, i tilfælde af en by, der ikke er opdelt i: gader og bynumre ), postnummer og by.

• Klageradresse:
ZOOFAST
Kokotów nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Adresse til korrespondance:

ZOOFAST
Kokotów nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• e-mail: office@zoofast.co.uk

• Bevis for køb - Faktura, faktura eller kvittering udstedt i overensstemmelse med lov om varer og tjenesteydelser af 11. marts 2004 med senere ændringer og andre gældende love.

• Produktkort - en enkelt butiks underside, der indeholder oplysninger om et enkelt produkt.

• Klient - En voksen fysisk person med fuld juridisk kapacitet, en juridisk person eller en organisationsenhed uden juridisk personlighed og har kapacitet til at udføre retslige handlinger, foretage køb hos sælgeren direkte relateret til virksomhedens eller erhvervsmæssige aktiviteter.

• Civil Code - Civil Code Act af 23. april 1964, som ændret.

• Code of Good Practice - Et sæt regler for adfærd, især etiske og faglige standarder, som omhandlet i artikel 2, nr. 5, i lov om bekæmpelse af urimelige markedspraksis den 23. august 2007 med senere ændringer.

• Forbruger - En voksen fysisk person med fuld juridisk kapacitet, der køber et køb fra Sælgeren, der ikke er direkte relateret til virksomhedens eller erhvervsaktiviteten.

• Kurv - En liste over produkter fremstillet af de produkter, der tilbydes i butikken, baseret på køberens valg.

• Køber - både forbruger og kunde.

• Leveringssted - postadresse eller indsamlingssted angivet af køber i rækkefølge.
• Øjeblikket for leveringen af ​​varen - det tidspunkt, hvor køber eller en tredjepart eller juridisk enhed angivet af ham / hende vil tage varen i besiddelse.

• Forbrugerretten - lov om forbrugerrettigheder af 30. maj 2014.

• Produkt - det mindste og udelelige antal varer, der kan være genstand for ordren, som gives i Sælgerens butik som en måleenhed til bestemmelse af prisen (pris / enhed).

• Kontraktens genstand - produkter og leverancer er genstand for kontrakten.

• Tjenesteens genstand - kontraktens genstand.

• Indsamlingssted - udstedelsesstedet for varen er ikke en postadresse, der er opført på listen, som sælgeren har angivet i butikken.

• Element - en bevægelig vare, der måske eller måske er genstand for en kontrakt.

• Shop - en internetservice tilgængelig på adressen krakvet.pl, hvor køberen kan bestille.

• Sælger:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
Prądnicka 12,
30-002 Krakow
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• System - et team af samarbejdsvillige it-enheder og software, der sikrer behandling og opbevaring, samt sende og modtage data via telekommunikationsnetværk ved hjælp af endenhed, der passer til en given type netværk, almindeligvis betegnet internettet.

• Forfaldsdato - antal timer eller hverdage på produktkortet.


• Kontrakt - En aftale indgået udenfor forretningslokalerne eller i en afstand i henhold til loven om forbrugerrettigheder af 30. maj 2014 for forbrugere og en salgsaftale som omhandlet i art. 535 i borgerloven af ​​23. april 1964 for købere.

• Defekt - både fysisk defekt og retlig mangel.

• Fysisk defekt - manglende overensstemmelse med den vare, der sælges med kontrakten, især hvis varen:
 - det har ingen egenskaber, som denne slags ting skal have på grund af formålet med kontrakten, der er markeret eller som følge af omstændigheder eller bestemmelsessted
 - der er ingen egenskab om, hvilken eksistens sælgeren har leveret til forbrugeren
 - er ikke egnet til, at forbrugeren underrettede sælgeren ved aftalens indgåelse, og sælgeren ikke gjorde indsigelse mod et sådant bestemmelsessted
 - er blevet leveret til forbrugeren i en ufuldstændig stat
 - i tilfælde af ukorrekt installation og idriftsættelse, hvis disse aktiviteter blev udført af sælgeren eller en tredjepart, som sælgeren var ansvarlig for, eller af forbrugeren, der fulgte de modtagne anvisninger fra sælgeren
 - den har ikke de egenskaber, som fabrikanten eller dennes repræsentant eller den person, der markedsfører produktet som led i sin virksomhed, og den person, der ved at anbringe sit navn, varemærke eller andet kendetegn på sin genstand har gaver selv som producent, medmindre sælgeren ikke kendte disse forsikringer eller på dømmende vis ikke kunne vide, eller de ikke kunne påvirke forbrugerens beslutning om at indgå kontrakten, eller hvis indholdet blev rettet før aftalens indgåelse.

• Juridisk mangel - en situation, hvor et solgt produkt er ejet af en tredjepart eller er bundet af tredjemands ret, og hvis begrænsningen i brugen eller bortskaffelsen af ​​en vare skyldes en afgørelse eller afgørelse truffet af en kompetent myndighed.

• Nyhedsbrev - sende reklameoplysninger ved hjælp af elektroniske kommunikationsmidler (f.eks. E-mail, sms-beskeder).

• Bestilling - Køberens hensigtserklæring foretaget gennem butikken med tydelig angivelse: type og mængde af produkter; type levering betalingsmetode; sted for udstedelse af ting, detaljer om køber og sigter direkte mod indgåelse af en aftale mellem køber og sælger.

§2
Generelle betingelser:

Kontrakten er indgået på polsk, i overensstemmelse med polsk lov og disse regler.
Leveringsstedet skal være på Republikken Polens område.
Sælgeren er forpligtet og forpligter sig til at levere tjenesteydelser og levere varer fri for fejl.
Alle priser, der er angivet af sælgeren, er udtrykt i polsk valuta og er bruttopriser (inklusive moms). Produktpriserne inkluderer ikke leveringsomkostningerne, som er angivet i leveringsprislisten.
Sælgeren giver ikke Køber en garanti som omhandlet i art. 577 i borgerloven, men oplyser om garantier udstedt af tredjepart for produkter i butikken.
Bekræftelse, oplysning, konsolidering, sikring af alle væsentlige bestemmelser i kontrakten for at få adgang til disse oplysninger fremover finder sted i form af: a. Bekræftelse af ordren ved at sende til den angivne e-mail-adresse: order, pro forma faktura, oplysninger om ret til at trække sig ud af kontrakten, disse regler i pdf-versionen, model tilbagetrækningsskema i pdf-version, links til selv -Download reglerne og mønsteret for tilbagetrækning fra kontrakten b. at vedhæfte til den udfyldte ordre, sendt til det angivne sted for udstedelse af trykte genstande: købsbevis, oplysninger om ret til at trække sig ud af kontrakten, disse forskrifter, model tilbagetrækningsskema eller aftale med forbrugeren på et andet varigt medium .
Sælgeren opkræver ikke gebyrer for kommunikation med ham ved hjælp af fjernkommunikation, og køber skal bære sine omkostninger i det beløb, der følger af den kontrakt, han har indgået med en tredjepart, der giver ham en bestemt tjeneste, der muliggør kommunikation på afstand. 

Sælgeren giver køberen brug af systemet med rigtigheden af ​​butiksoperationen i følgende browsere: IE version 7 eller nyere, FireFox version 3 eller nyere, Opera version 9 eller nyere, Chrome version 10 eller nyere, Safari med de nyeste versioner af JAVA og FLASH installeret på skærme med opløsning vandret over 1024 px. Brug af software fra tredjeparter, der påvirker browsers funktionalitet og funktionalitet: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari kan påvirke den korrekte visning af butikken. For at få fuld funktionalitet i krakvet.pl-butikken bør du derfor deaktivere dem alle.
Køberen kan benytte muligheden for at huske sine data i butikken for at lette processen med at placere en anden ordre. Til dette formål skal køberen angive brugernavn og adgangskode, der er nødvendigt for at få adgang til hans konto. Login og adgangskode er en sekvens af tegn bestemt af køberen, som er forpligtet til at holde dem hemmelige og til at beskytte mod uautoriseret adgang fra tredjepart. Køberen har evnen til at se, rette, opdatere data og slette kontoen til enhver tid.
Sælgeren anvender kodeksen for god praksis.

§3
Konklusion af kontrakt og gennemførelse

Ordrer kan placeres 24 timer i døgnet.

For at afgive en ordre skal køberen i det mindste udføre følgende trin, hvoraf nogle kan gentages mange gange:
• Valg af betalingstype
• Valg af udstedelsessted for varen
• Tilføjelse af et produkt til kurven
• Valg af leveringstype
• Bestilling i butikken ved hjælp af knappen "Bestil med betalingsforpligtelse".

Køberen kan bestille en ordre via telefon.

Konklusion af kontrakten med forbrugeren finder sted på det tidspunkt, hvor ordren afsættes.
Levering af Forbrugerens Kontantbestilling ved levering sker straks, og ordrer, der skal betales ved bankoverførsel eller via det elektroniske betalingssystem, efter at forbrugerens betaling på Sælgerens konto er indsendt.
Kontraktens indgåelse med kunden finder sted på tidspunktet for accept af ordren fra sælgeren, som informerer kunden inden for 48 timer efter ordren.
Udførelse af kundens ordre for betaling ved levering finder sted umiddelbart efter aftalens indgåelse og ordren betalt ved bankoverførsel eller via det elektroniske betalingssystem efter aftalens indgåelse og kreditering af kundens konto på sælgers konto.
Gennemførelsen af ​​kundens ordre kan afhænge af betalingen af ​​hele eller en del af værdien af ​​ordren eller opnåelse af købmandskreditgrænsen mindst værdien af ​​ordren eller sælgerens samtykke til at sende ordren ved levering (betales ved levering).
Afsendelse af kontraktens genstand finder sted inden for det tidsrum, der er angivet på produktkortet, og for ordrer, der er afsat fra mange produkter på lang sigt fra de produkter, der er angivet på kortene. Perioden starter fra det øjeblik ordren behandles.
Kontraktets købte genstand er sammen med det af køber valgte salgsdokument sendt til køberens udvalgte type levering til leveringsstedet for den vare, der er angivet af køberen i ordren, sammen med de vedhæftede vedhæftede filer, der er omtalt i § 2, punkt 6b eller med forbrugerens samtykke til et andet varigt medium.

§4
Ret til at trække sig fra kontrakten

Forbrugeren er berettiget i henhold til art. 27 i forbrugerloven, ret til at trække sig fra en fjernkontrakt uden at give en grund og uden at pådrage sig omkostninger, bortset fra de i art. 33, art. 34 af forbrugerloven.
Fristen for at trække sig fra en distanceaftale er 30 dage fra datoen for leveringen af ​​varen, og det er tilstrækkeligt at sende en erklæring inden udløbet.
Erklæring om tilbagetrækning fra kontrakten kan indgives af Forbrugeren på en blanket, hvis model er vedlagt som bilag 2 til forbrugerlovgivningen på den formular, der findes på adressen krakvet. Pl / form-retur eller i en anden skriftlig form i overensstemmelse med forbrugerloven.
Sælgeren tillader muligheden for at indgive en erklæring om tilbagetrækning fra kontrakten i form af en mail eller telefon.
Sælgeren vil straks bekræfte til forbrugeren via e-mail (leveret ved indgåelse af kontrakten og en anden, hvis den er angivet i den indgivne erklæring) modtagelse af en tilbagekaldelseserklæring fra kontrakten.
I tilfælde af tilbagetrækning fra kontrakten anses kontrakten for ugyldig.
Forbrugeren er forpligtet til straks at returnere varen til sælgeren, men senest 30 dage fra den dato, hvor han opsiger kontrakten. For at møde deadline er det nok at sende varerne tilbage inden udløbet.
Forbrugeren sender tilbage de varer, der er genstand for kontrakten, hvorfra han fratrådte på egen regning og risiko
Forbrugeren bærer ikke omkostningerne ved at levere digitalt indhold, der ikke er optaget på et håndgribeligt medium, hvis han ikke accepterede udførelsen inden fristens udløb for at trække sig ud af kontrakten eller ikke blev informeret om tabet af hans ret til at trække sig fra kontrakt på tidspunktet for sådant samtykke eller iværksætteren fremlagde bekræftelse i overensstemmelse med art. 15 stk. 1 og kunst. 21 par. 1. Forbrugerretten.
Forbrugeren er ansvarlig for et fald i værdien af ​​den ting, der er genstand for kontrakten og som følge af at bruge den på en måde, der går ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå tingets art, egenskaber og funktion.
Sælgeren skal straks senest 14 dage efter datoen for modtagelsen af ​​tilbagekaldelseserklæringen fra kontrakten, som forbrugeren har fremsendt, returnere til forbrugeren alle de betalinger, han har foretaget, herunder leveringsomkostninger, og hvis forbrugeren har valgt levering anden metode end den billigste sædvanlige leveringsmetode, som sælgeren tilbyder Sælgeren vil ikke refundere forbrugeren for meromkostninger i overensstemmelse med forbrugerlovens § 33.
Sælgeren refunderer betalingen med samme betalingsmetode som brugen af ​​forbrugeren, medmindre forbrugeren udtrykkeligt har aftalt en anden betalingsmetode, som ikke indebærer nogen omkostninger for ham.
Sælgeren kan tilbageholde tilbageleveringen af ​​den modtagne betaling fra forbrugeren til modtagelsen af ​​varen tilbage eller levering af forbrugeren for bevis for retur, afhængigt af hvilken begivenhed der indtræffer først.
Forbrugeren er i henhold til artikel 38 i forbrugerloven ikke berettiget til at trække sig ud af kontrakten:
hvor prisen eller vederlaget afhænger af udsving i det finansielle marked, som sælgeren ikke har kontrol over, og som kan forekomme inden fristen for tilbagekaldelse af kontrakten
- hvor tjenesteydelsen er en ikke-præfabrikeret genstand, fremstillet efter forbrugerens specifikation eller tjener til at opfylde hans individuelle behov
- hvor genstanden for tjenesten er en genstand, der er genstand for hurtig forringelse eller har en kort holdbarhed
- hvor genstanden for tjenesten er en vare leveret i en forseglet pakke, som efter åbning af pakken ikke kan returneres på grund af sundhedsbeskyttelse eller hygiejniske grunde, hvis emballagen blev åbnet efter levering
- hvor emnet for ydelsen er ting, som efter levering på grund af deres art er uadskilleligt forbundet med andre ting;
- hvor genstanden for tjenesten er lyd- eller visuelle optagelser eller computersoftware leveret i en forseglet pakke, hvis emballagen er åbnet efter levering
til levering af digitalt indhold, der ikke er lagret på et håndgribeligt medium, hvis udførelsen begyndte med forbrugerens udtrykkelige samtykke inden fristen for tilbagetrækning og efter at have underrettet iværksætteren om tabet af retten til at trække sig fra kontrakten
til levering af dagblade, tidsskrifter eller magasiner, med undtagelse af en abonnementsaftale.

§5
Garanti

Sælgeren er baseret på kunst. 558 § 1 i borgerloven udelukker helt ansvar for kunder på grund af fysiske og juridiske mangler (garanti).
Sælgeren er ansvarlig for forbrugeren på de vilkår, der er fastsat i art. 556 i borgerloven og efterfølgende for mangler (garanti).
I tilfælde af en kontrakt med en forbruger, hvis en fysisk mangel blev fundet inden for et år efter varens levering, antages det, at den eksisterede på tidspunktet for overgangen af ​​fare til forbrugeren.
Forbrugeren, hvis den solgte vare har en defekt, må:
• indsende en erklæring om prisreduktion
• indsende en erklæring om tilbagetrækning fra kontrakten
medmindre Sælger straks og uden uforholdsmæssigt ulempe for forbrugeren bytter den defekte vare til en defektfri eller fjerner fejlen. Men hvis varen allerede var udskiftet eller repareret af sælgeren eller sælgeren ikke opfyldte forpligtelsen til at erstatte varen gratis fra fejl eller fjerne fejlen, har han ikke ret til at udskifte varen eller fjerne fejlen.
Forbruger, i stedet for den mangel, som sælgeren foreslår, kræver udskiftning af varen gratis fra defekter eller i stedet for at erstatte ting, kræve fjernelse af fejlen, medmindre det er umuligt at bringe ting i overensstemmelse med kontrakten på en måde, som forbrugeren vælger eller ville kræve for store omkostninger i forhold til den af ​​sælger foreslåede metode, mens omkostningerne ved fejlfri ting tages i betragtning ved vurderingen af ​​omkostningsoverskridelser, arten og betydningen af ​​den konstaterede defekt og den ulempe, som forbrugeren ellers ville have udsætte dem.
Forbrugeren kan ikke trække sig ud af kontrakten, hvis fejlen er irrelevant.
• Forbrugeren, hvis den solgte vare har en defekt, kan også:
• kræve udskiftning af ting uden fejl
• kræve fjernelse af defekten.
Sælgeren er forpligtet til at erstatte den defekte vare med en fri for fejl eller fjerne fejlen inden for en rimelig tid uden overbelastning for forbrugeren.
Sælgeren kan nægte at opfylde forbrugerens anmodning, hvis det er umuligt at bringe den defekte vare i overensstemmelse med kontrakten på den af ​​køber valgte måde eller ville kræve for store omkostninger i forhold til den anden mulige måde at bringe den i overensstemmelse med kontrakten.
Hvis den fejlbehæftede genstand er installeret, kan forbrugeren kræve demontering og geninstallation efter udskiftning for defektfri eller afhjælpning af fejlen, men han er forpligtet til at betale nogle af de relaterede omkostninger ud over prisen på den solgte vare eller kan kræve, at sælgeren betaler en del af omkostningerne demontering og genmontering, op til prisen på den solgte vare. I tilfælde af, at sælgeren ikke overholder forpligtelsen, er forbrugeren autoriseret til at udføre disse aktiviteter på bekostning af og risiko for sælger.
Forbrugeren, der udnytter rettighederne i henhold til garantien, er forpligtet til at give det defekte på Sælgerens bekostning, og hvis levering af ting fra forbrugeren på grund af den slags ting eller den måde, hvorpå den er installeret, ville være for vanskelig, Forbrugeren er forpligtet til at levere varen til sælgeren på det sted, hvor ting er placeret. I tilfælde af, at sælgeren ikke overholder forpligtelsen, har forbrugeren ret til at returnere varerne på bekostning af og risiko for sælger.
Omkostningerne ved udskiftning eller reparation bæres af sælgeren, bortset fra situationen beskrevet i § 4, punkt 10.
Sælgeren var forpligtet til at acceptere en defekt vare fra forbrugeren i tilfælde af udskiftning af varen gratis fra fejl eller tilbagetrækning fra kontrakten.

Sælgeren svarer inden for 14 dage til:
• en erklæring om en efterspørgsel om at sænke prisen
• en erklæring om tilbagetrækning fra kontrakten
• kræve udveksling af ting til noget fri for fejl;
• anmode om at fjerne fejlen.


Ellers anses det for at have taget hensyn til forbrugerens erklæring eller efterspørgsel begrundet.
Sælgeren er ansvarlig under garantien, hvis den fysiske mangel er fundet inden udløbet af to år fra datoen for leveringen af ​​varen til forbrugeren, og hvis genstanden for salg anvendes inden for et år fra levering af varen til forbrugeren.
Forbrugerens krav om at fjerne fejlen eller udveksle varen, der sælges gratis for defekter, udløber efter et år, men regner fra datoen for konstateringen af ​​fejlen dog ikke inden to år fra det tidspunkt forbrugeren udsteder varen, og hvis genstand for salg anvendes inden for et år fra tidspunktet for frigivelse af varer til forbrugeren.
I tilfælde af at den udløbsdato, der er angivet af sælgeren eller producenten, ophører efter to år fra leveringen af ​​varen til forbrugeren, er sælgeren ansvarlig for garantien for fysiske fejl i denne vare, der er angivet inden udløbet af denne periode.

§ 6
Privatlivspolitik og personoplysninger

Administratoren af ​​databaser med personlige data, der leveres af forbrugerne i butikken, er sælgeren.
Sælger forpligter sig til at beskytte personoplysninger i overensstemmelse med lov om persondatabeskyttelse af 29. august 1997 og loven om elektronisk tjenesteydelse af 18. juli 2002. Køberen giver sine personoplysninger til sælgeren, når ordren indgås, i overensstemmelse med deres behandling af Sælgeren for at fuldføre ordren. Køberen har mulighed for at se, rette, opdatere og slette deres personlige data til enhver tid.


Inden for de tidsfrister, der er angivet i §5, punkt 15-17, kan forbrugeren fremsende en erklæring om tilbagekaldelse af kontrakten eller prisnedsættelsen på grund af en fysisk mangel på den solgte vare, og hvis forbrugeren anmodede om udskiftning af varen gratis fra defekter eller afhjælpning af fejlen, fristen for indgivelse af en erklæring om tilbagetrækning fra kontrakt eller prisnedsættelse begynder med den ineffektive udløb af fristen for udskiftning af varen eller afhjælpning af fejlen.
I tilfælde af en undersøgelse for en domstol eller voldgiftsdomstol af en af ​​rettighederne under garantien suspenderes fristen for udøvelse af andre rettigheder som følge af forbrugeren under denne garanti, indtil den endelige afslutning af sagen. Følgelig gælder det også for mæglingsprocedurer, mens fristen for udøvelse af andre rettigheder i henhold til garantien hos forbrugeren begynder at løbe fra datoen for afslag fra retten til at godkende den afslutning, der blev indgået før mæglerens eller ineffektive afslutning af mægling.
For at udnytte rettighederne under garantien for juridiske mangler af den solgte genstand gælder §5, stk. 15-16, med undtagelse af, at perioden starter fra den dag, hvor forbrugeren lærte om fejlen, og hvis forbrugeren har lært om fejlen, der kun skyldes til tredjepartsbehandling - fra den dato, hvor afgørelsen i en tvist med en tredjepart blev endelig.
Hvis forbrugeren på grund af en mangel på ting har fremsat en erklæring om tilbagekaldelse eller prisreduktion, kan han kræve erstatning for den tabte skade, fordi han har indgået en kontrakt uden at vide fejlen, selv om skaden skyldtes omstændigheder, som sælgeren ikke var ansvarlig for, navnlig kan den kræve godtgørelse af omkostningerne ved indgåelse af kontrakten, omkostninger til indsamling, transport, opbevaring og forsikring af varerne, refusion af udgifter i det omfang de ikke har haft gavn af dem , og modtog dem ikke fra en tredjepart og refunderede procesomkostningerne. Dette berører ikke bestemmelserne om forpligtelsen til at reparere skader på de generelle principper.
Udløbet af en frist for at finde en defekt udelukker ikke udøvelsen af ​​rettigheder under garantien, hvis sælgeren har skjult skjult fejlen.

§ 7
Afsluttende bestemmelser

Ingen af ​​bestemmelserne i disse forskrifter skal overtræde købers rettigheder. Det kan ikke fortolkes på denne måde, fordi sælgeren i tilfælde af uforenelighed med nogen del af forordningerne med gældende lovgivning erklærer absolut overholdelse og anvendelse af denne ret i stedet for den udfordrede bestemmelse i forordningerne.
De registrerede købere vil blive underrettet via e-mail om ændringerne af reglerne og deres anvendelsesområde (på den e-mail adresse, der blev givet under registrering eller ordre). Meddelelsen vil blive sendt mindst 30 dage før de nye forordnings ikrafttræden. Ændringer vil blive indført for at tilpasse reglerne til den gældende juridiske status.
Den nuværende version af reglerne er altid tilgængelig for køberen i fanebladet regler. Under udførelsen af ​​ordren og i hele eftersalgsperioden for køberen er de regler, som han har accepteret under bestilling af ordren, gældende. Bortset fra situationen, når forbrugeren finder det mindre gunstigt end den nuværende og underretter sælgeren om det nuværende valg som bindende.
I sager, der ikke er omfattet af disse bestemmelser, finder de relevante gældende lovbestemmelser anvendelse. Omtvistede spørgsmål, hvis forbrugeren udtrykker et sådant ønske, løses gennem mæglingsprocedurer forud for provinsinspektionerne for handelsinspektion eller voldgiftsprocessen hos provinsinspektoratet for handelsinspektion eller ved tilsvarende og lovlige metoder til udenretslig bilæggelse af tvister identificeret af forbrugeren. Som en sidste udvej er sagen afgjort af en lokal og faktisk domstol.

Kokotów, 25. Marts 2019

Webstedet bruger cookies til at levere tjenester i overensstemmelse med Politik vedrørende cookies. Du kan angive betingelserne for opbevaring eller adgang til cookies i din browser.
Jeg forstår
pixel