Betingelser og vilkår

Betingelser for online dyrehandel ZOOFAST

(herefter: forordningerne)

 

I. Store

1.1. Pet Shop ZOOFAST (herefter: Store), der opererer ved www.zoofast.dk repræsenteret ved Krakvet.pl sp. z o.o. baseret i Kokotow, nummer 703 (postnummer: 32-002, post Wegrzce Wielkie), trådte i registret over iværksættere føres af Byretten Krakow-Śródmieście i Kraków, XI Den økonomiske afdeling af Nationale Register , under KRS nummer  0000558150, NIP: 6832085961.

 

1.2. Til afregning med de enkelte kunder og erhvervskunder shop bruger en bankkonto med følgende nummer: BIC FTSBDKKKXXX,                                                        IBAN- DK78   81 4910 1033 0016  (i det følgende benævnt Bankkonto Store).

 

1.3. Postadresse og returnerer adressen på lageret og kontante Store, er det Kokotów 703, 32-002 Węgrzce Wielkie.

1.4. Store kan kontaktes på følgende måde:

1.4.1. skriftligt ved at sende et brev til postadresse

1.4.2. udfylde en kontaktformular på Store hjemmeside

1.4.3. via e-mail, ved at sende en e-mail Købmand: office@zoofast.dk

1.4.4. telefon: +45 89880081 fra mandag til fredag (undtagen helligdage) fra 8:00 til 16:00.

 

II. kunder

1.1. Store klient kan være en individuel kunde eller erhvervskunde (herefter: Kunde).

1.2. En enkelt kunde Store kan kun være en fysisk person med fuld retsevne, hvilket gør købet til formål, der ikke vedrører deres professionelle aktivitet eller virksomhed, som er en forbruger som omhandlet i lov af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skade forvoldt af produktet (herefter: Kunde individuel).

 

 

1.3. Opbevar erhvervskunder er andre kunder, bortset fra dem, der nævnes i punkt II.2. Forordning, især fysiske personer, der leder forretningsaktiviteter, juridiske personer og enheder uden status som juridisk person, som loven anerkender den retsevne, hvilket gør købet til grund af deres erhverv eller virksomhed (i det følgende benævnt erhvervskunde). I tvivlstilfælde er den anså, at den person, der foretager køb på vegne af en erhvervskunde har den rette myndighed til at udføre disse aktiviteter.

 

1.4. Brug af Store kræver adgang til Kunden PC med følgende tekniske mindstekrav:

1.4.1. Internetadgang

1.4.2. Internet browser Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera eller Internet Explorer

1.4.3. installeret plug Macromedia FlashPlayer

1.4.4. aktivere javascript, rammer og CSS

1.4.5. Lås off pop-up vinduer (pop-up-vinduer)

1.4.6. gyldig e-mail-adresse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. kundens konto

 

1.1. Kunden kan oprette en kunde konto ved at gøre registrering på hjemmesiden butik. Til dette formål, er kunden forpligtet til at udfylde korrekt i tilmeldingsskemaet, navnlig ved:

1.1.1. tilvejebringe den nødvendige personlige oplysninger (herunder adresseoplysninger), e-mail-adresse (login udgør Kunden) og indstille en adgangskode

1.1.2. en erklæring ved at afkrydse det relevante felt på bekendt med indholdet af vilkår

1.1.3. samtykke ved at markere det relevante felt til at sætte dine personlige oplysninger i databasen KrakVet.pl Sp z o.o og deres behandling og udbredelse til andre enheder, såsom kurer og operatører af betaling for udførelsen af kontrakter og brugen af hjemmesiden Store

1.1.4. samtykke ved at markere det relevante felt på fri anvendelse, offentliggøre, kopiere, ændre og distribuere KrakVet.pl Sp z o.o oplysninger indsendt af Kunden i tjenesten, især udtalelserne, vurderinger og udsagn

 

1.2. Kunden kan aftale ved at markere den relevante boks til opbevaring og behandling af KrakVet.pl Sp z o.ointroduceret af kunden personoplysninger efter at fjerne alle tegn, der identificerer kunden eller i slutningen af et telenet eller it-system, der anvendes af kunden, herunder levering af sådanne oplysninger til tredjemand med henblik på reklamer, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer hos kunden, brugen af disse oplysninger at forbedre kvaliteten af tjenester, der leveres af butikken.

 

1.3. Kunden kan også registrere på det tidspunkt, samtykke ved at markere den relevante boks for at modtage kommercielle oplysninger i henhold til lov af 18. juli 2002 om elektroniske tjenester.

 

1.4. Indsendelse erklæringerne i §§ 1.2, 1.3 og 1.4 er obligatorisk i forbindelse med registrering, en konto kunde og gøre efterfølgende transaktioner med Store ved anbefalet kunde.

 

1.5. Indsendelse af hensigtserklæringer af Kunden som angivet i punkt 2 og 3, er det ikke nødvendigt at registrere.

 

1.7. Oprettelse af en konto ved klienten:

1.7.1. Du kan tjekke på Store hjemmeside ordrestatus

1.7.2. Det gør det muligt for kunden at offentliggøre på hjemmesiden butik anmeldelser, ratings og kommentarer, også ved hjælp af Kunden fremme kaldenavn

1.7.3. er en betingelse for deltagelse af kunden i organiseret af butikkens loyalitetsprogram, hvilke regler de separate forretningsorden.

 

IV. varer

 

1.1. Butikken tilbyder varer og tjenester (herefter varer).

1.2. Alle de præsenterede varer er helt nye.

1.3. Shop i forbindelse med deres virksomhed ikke giver skibsfart, levering eller forsendelse af

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4. Placeret på billederne hjemmeside Varerne er illustrationer billede, som kan variere en anelse fra de faktiske varer, uden at påvirke deres egenskaber.

 

1.5. Placeret på hjemmesiden Varer, er deres billeder, navne, beskrivelser og varemærker, der anvendes til identifikation specificerede varer og med forbehold af juridisk beskyttelse af autoriserede enheder.

 

1.6 Bestemmelsessted for varerne er udelukkende bestemt af den betjeningsvejledning, som fabrikanterne på etiketterne Varer.

 

1.7. Annoncer, prislister og andre oplysninger offentliggøres på hjemmesiden Store repræsenterer en invitation til at trække sig sammen i henhold til den civile retsplejelov. Må ikke de også sikre sælgeren i henhold til lov af 27. juli 2002 om særlige betingelser for forbrugerkøb og om ændring den civile retspleje

 

1.8. Vi forbeholder os retten til at udføre, foretage ændringer og afskedige salg og reklamekampagner, styret af særskilte regler, stilles til rådighed på Store hjemmeside. Kampagner er ikke omfattet af fusionen, ellers så længe reglerne for reklamekampagnen giver. Salgsfremmende produkter, gratis gaver eller produkter, der tilhører en solid Store tilbud er til rådighed i begrænsede mængder. Udførelse af ordrer for disse produkter er afhængig af rækkefølgen af modtagelse af ordrer fra kunder. Shop forbeholder sig ret til at udskifte utilgængelig salgsfremmende produkt til et andet, til rådighed på tidspunktet for ordren fra kunden.

 

1.9. Vi forbeholder os ret til at trække sig ud af området Shop især de varer, som ikke er tilgængelige fra producenterne, forhandlere eller importører Store

 

V. priser

 

1.1. Priserne på alle varer med et sortiment Store er specificeret i danske kroner (Kr)

 

1.2. Kunden kan, efter eget skøn, vælge at betale prisen er angivet i den polske zloty (PLN) og danske kroner (Kr). Kunden kan finde ud af det afgiftsbeløb i danske kroner (Kr) ved at vælge i vinduet på Store hjemmeside pågældende valuta. Denne mulighed kan slukkes når som helst af klienten.

 

1.3. Varepriserne inkluderer alle skatter og afgifter og udtrykkes i bruttobeløb. Priserne på varer omfatter ikke gebyrer for levering af varer til kunderne.

 

1.4. Ordrer med en værdi på over PLN 100,00 (sige: hundred zloty) brutto- og vælge den metode for modtagelse eller levering af bestilte varer gennem levering rækkefølge Sendfast sp. sp.k. (herefter: Sendfast), som beskrevet i afsnit XI.3 Regulations Store giver rabat på gjort orden i mængden af PLN 1,00 (sige: en) eller EUR 0,25 (femogtyve cent). Ved anvendelsen af dette afsnit i Regler Shop genberegner rabatten ved en fast omregningskurs på EUR 1,00 = 4,00 PLN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Vi forbeholder os ret til at ændre priserne på varer. Denne magt påvirker ikke prisen på varer bestilt inden datoen for ikrafttrædelsen af prisændringen.

 

VI. vejen til køb

 

1.1. Købet via hjemmesiden Store kræver kunden følgende (i det følgende: en internet e-handel køb):

1.1.1. Merchandise udvælgelse og mængde

1.1.2. tilføje et produkt til indkøbskurv

1.1.3. indførelsen af personlige oplysninger, herunder adressedata er nødvendige for at opfylde kontrakten ved at:

 

1.1.3.1. logge på kundens konto for pre-registrering eller

1.1.3.2. registrere og logge ind på en konto for Kunden eller

1.1.3.3. korrekt udfylde bestillingssedlen af:

1.1.3.3.1. give de nødvendige personlige data (herunder adressen data) og din e-mail-adresse

 

1.1.3.3.2. en erklæring ved at afkrydse det relevante felt på at gennemgå indholdet af de forordninger, indsendelse af denne erklæring er obligatorisk for at placere en ordre af Kunden og salgsaftale mellem Kunden og Store

1.1.3.3.3. samtykke ved at markere den relevante boks til opbevaring, behandling og give andre enheder, såsom kurer og operatører af betaling Kundens personoplysninger Krakvet Mark Batko sp.k. med henblik på aftalen, indsendelse af denne erklæring er obligatorisk for at placere en ordre af Kunden og salgsaftale mellem Kunden og Store

 

1.1.3.3.4. Kunden kan udtrykke samtykke ved at markere den relevante boks til opbevaring og behandling af Krakvet Mark Batko sp.k. introduceret af kunden personoplysninger efter at fjerne alle tegn, der identificerer kunden eller i slutningen af et telenet eller it-system, der anvendes af kunden, herunder levering af sådanne oplysninger til tredjemand med henblik på reklamer, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer kunden med brug af resultaterne af undersøgelsen til forbedre kvaliteten af tjenester, der leveres af butikken. Indsendelse af denne erklæring af kunden er valgfri.

 

1.1.3.3.5. Kunden can also in the Registrer tidspunkt, samtykke ub den Relevante markør ved boksning i receive commercial oplysninger og regard of lov into 18. juli 2002 om Elektronisk TJENESTER. Submission bund erklæring AF AF ER Kunden Valgfri.

 

1.1.4. valg af betalingsmetode

1.1.5. udvælgelse af modtagelse eller overdragelse af de bestilte varer

1.1.6. valg af hvordan vi kommer videre i tilfælde af manglende adgang til de bestilte varer fra følgende muligheder:

 

1.1.6.1. anmode kontakte os via telefon

1.1.6.2. samtykke til udvælgelse og salg af mærkede produkter med lignende egenskaber (varierende i pris med op til 30%)

1.1.6.3. samtykke til at sende ordrer, hvis den manglende produkt (produkt vil blive fjernet fra kontrakten)

 

 

 

 

 

1.1.7. endelig bekræftelse af ønsket om at købe nogle varer efter:

1.1.7.1. en erklæring ved at kontrollere "Bestil betyder forpligtelsen til at betale"

1.1.7.2. klik på "Afgiv ordre".

 

1.2. Kunden kan afgive en ordre telefonisk fra mandag til fredag (undtagen helligdage) mellem kl 8.00 til 16.00 på følgende nummer: +45 898 800 81 making-aktiviteter svarende til dem, der er beskrevet i punkt 1.

 

VII. Ordre

 

1.1. Indkøb af varer via hjemmesiden af butikken kan gøres 24 (fireogtyve) timer om dagen hver dag i året. Ordrer afgivet på hverdage efter 15:00, på lørdage, søn- og helligdage vil blive behandlet den næste arbejdsdag.

1.2. Hvis en ordre består af enkelte kunde, kan den maksimale værdi af tilsvarende varer omfattet af en enkelt kontrakt ikke overstige PLN 1.000,00 priser i polske zloty (PLN) er anført på Store hjemmeside.

 

1.3. Hvis en ordre består af erhvervskunde og værdien af tilsvarende varer omfattet af en enkelt kontrakt overstiger PLN 1.000,00 priser i polske zloty (PLN) er anført på Store hjemmeside, kontrakten er kun mulig efter udstationering bankkonto til at betale den samlede pris, som kunden.

 

1.4. Efter at have passeret gennem køb tragt kunde internettet og sende ordren til butikken, vil butikken sende til den angivne af kunden e-mail-adresse for at bekræfte modtagelsen af ordren. Denne meddelelse er kun oplysninger om leveringen af ordren til serveren Store.

 

1.5. Efter fremsendelse af en bekræftelse af ordren butikken kontrollere rigtigheden af ordren og sende til angivet af dig e-mail "Forberedt til forsendelse / klar til afhentning."

 

1.6. Ordre udføres i perioden fra 48 timer til 8 dage (ekskl lørdage) siden:

1.6.1. send endelig bekræftelse af ordren, hvis de udvælges af Kunden betalingsmetode er betaling ved skranken eller efterkrav eller

1.6.2. booke betaling på bankkontoen Store, hvis valgt af Kunden betalingsmetode er betaling ved elektronisk bankoverførsel, betaling via traditionel bankoverførsel eller betaling med kreditkort.

 

1.7. På anmodning, gemmer vi moms fakturaer for de købte varer. For at gøre dette, skal du vælge den relevante valgmulighed ved bestilling. Momsfakturaer sendes elektronisk til den e-mail-adresse, som kunden

 

VIII. Utilgængelighed af varer

 

1.1. I tilfælde af hel eller delvis manglende af de bestilte varer af Kunden, at Kunden vælger en af de tre muligheder, der er fastsat i punkt 1.1.6. (Der vil også sende disse oplysninger til en specificeret af kunden e-mail beder dig om at tage en beslutning om, hvordan ordren eller kontakte kunden telefonisk til en angivet af kunden telefonnummeret.) Kunden har følgende muligheder:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. delvis gennemførelse - Vælg denne indstilling af Kunden vil behandle ordren på udelukkende tilgængelige varer, og for resten Shop frigives fra ansvar

1.1.2. hel eller delvis ændring af de varer, Varer erstatning af tilsvarende kvalitet og formål, som anført af butikken. Denne mulighed kan være forbundet med pligten til betaling af prisforskellen af Klienten, vil klienten blive orienteret

1.1.3. annullere hele ordren - vælger denne mulighed af Kunden skal straks frigjort fra ethvert ansvar Store.

 

1.2. Kunden inden for 2 (to) dage bør reagere på den sendt af butikken til den e-mail- oplysninger og vælge et af alternativerne identificeret i trin 1 ved at sende en e-mail til e-mail Store: kontor @ zoofast. dk eller på telefon på hverdage mellem kl 8h0 til 16.00 på følgende nummer: +45 898 800 81. Ingen meddelelser til Store beslutningen om, hvordan kontrakten efter udløbet af denne periode, anses annullering af hele ordren.

 

1.3. Hel eller delvis manglende adgang til varer bestilt af kunden kan forlænge leveringsperioden angivet i punkt VII.5 træder i kraft i forretningsordenen.

 

1.4. I tilfælde af manglende adgang til de varer eller andre årsager manglende evne til at udføre kontrakten Shop har ret til at annullere aftalen inden for 30 (tredive) dage efter datoen for dens indgåelse ved at sende Shop udsagn, som kunden e-mail-adresse

 

1.5. Hvis kunden har betalt for varer butik vil returnere alle eller en del af gælden inden for 7 (syv) dage, henholdsvis afhængigt af annullering af hele eller en del af kontrakten, udveksling af varer giver anledning til overbetaling af Kunden eller Kundens at trække sig ud af aftalen med shop.

 

IX. Indgåelsen af købsaftalen

1.1. Aftale om at sælge udvalgt af kunden Varer, der anses for at være afsluttet på af butikken for at sende e-mail "Forberedt til forsendelse / klar til afhentning."

1.2. De eneste parter i salgsaftalen er kunde og butik.

1.3. Disse forordninger er en integreret del af salgsaftalen.

1.4. En integreret del af salgsaftalen er også regler loyalitetsprogram, salg bestemmelser og reklamekampagner regler for institutioner, der arbejder i elektroniske transaktioner, bankoverførsler eller kreditkortbetalinger, forudsat anvendes til en bestemt kontrakt.

 

X. Betalingsbetingelser og omkostninger

 

1.1. Afhængigt foretaget af kunden til at vælge en af de måder efter modtagelsen eller levering, som angivet i afsnit XI i forretningsordenen med forbehold af punkt VII.3 forordninger Store accepterer følgende betalingsmetoder til bestilt af kunden gods:

1.1.1. Hvis du vælger den metode for modtagelse eller levering - personlige samling i butikken Store:

1.1.1.1. betaling i kontanter på box office

1.1.1.2. betaling ved elektronisk bankoverførsel til bankkonto Store

1.1.1.3. Traditionel betaling ved bankoverførsel til konto Store

1.1.1.4. betaling med kreditkort - forudbetaling (Shop understøtter ikke kreditkortbetalinger i butikken)

1.1.1.5. Paypal betaling

 

 

 

 

 

1.1.2. Hvis du vælger den metode for modtagelse eller levering - levering rækkefølge firma Sendfast:

1.1.2.1. betaling ved elektronisk bankoverførsel til bankkonto Store

1.1.2.2. Traditionel betaling ved bankoverførsel til konto Store

1.1.2.3. betaling med kreditkort

1.1.2.4. efterkrav

1.1.2.5. Paypal betaling

 

1.1.3. Hvis du vælger den metode for modtagelse eller levering - levering rækkefølge andet luftfartsselskab:

1.1.3.1. betaling ved elektronisk bankoverførsel til bankkonto Store

1.1.3.2. Traditionel betaling ved bankoverførsel til konto Store

1.1.3.3. betaling med kreditkort.

 

1.2. For hver form for betaling Kunden er forpligtet til at betale de samlede engangsudgifter for de bestilte varer. Shop sælger ikke i rater.

1.3. Elektronisk bankoverførsel eller traditionel bankoverførsel kan resultere i ekstra udgifter som fastsat i de relevante prislister de organer, som disse transaktioner. Disse omkostninger er fuldstændigt afholdes af kunden. Kunden kan også være forpligtet til at give personlige oplysninger (herunder adressedata og bankkontonummer) og udføre andre handlinger er nødvendige for at overføre og også afgive en erklæring om samtykke til behandling af personoplysninger i overensstemmelse med de relevante regler fastsat af de institutioner, der arbejder i disse transaktioner .

 

1.4. Butik accepterer følgende kreditkort: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. Betaling med kreditkort er kun muligt i tilfælde, hvis besat af Kunden kortet giver ham denne mulighed. Du kan blive bedt om at indtaste personlige oplysninger (herunder adresseoplysninger, antal, udløbsdato, antal, CVV / CVC betalingskort) og udføre andre handlinger nødvendigt at gøre betaling med kreditkort, samt erklæringen om samtykke til behandling af personoplysninger, som med de relevante regler fastsat af de institutioner, der arbejder i disse transaktioner.

 

1.5. Foretage betalinger via Paypal kan medføre ekstra gebyr som fastsat i de relevante prislister de organer, som disse transaktioner. Disse omkostninger er fuldstændigt afholdes af kunden. Kunden kan også være forpligtet til at give personlige oplysninger (herunder adresse data) og gøre andre skridt nødvendigt at gøre betaling via Paypal, samt erklæringen om samtykke til behandling af personoplysninger i overensstemmelse med de relevante regler fastsat af de institutioner, der arbejder i disse transaktioner .

 

1.6. Med betaling ved bankoverførsel, dato betalingen er det tidspunkt, hvor de er optaget på bankkonto Store. I tilfældet med PayPal og kreditkort, skal dato betalingen være datoen for opnåelse af korrekt godkendelse af transaktionen. Hvis der inden 7 (syv) dage fra datoen for afsendelsen af ​​butikken e-mails "udarbejdet til forsendelse / klar til afhentning" på bankkonto Store vil ikke blive offentliggjort ressourcer til din ordre, vil butikken sende til den angivne af kunden e-mail disse oplysninger med en anmodning om at sende en e-mail Store office@zoofast.dk bekræftelse af overførsel inden 2 (to) dage.

 

 

 

 

 

 

Disse handlinger kan forårsage forlængelse af leveringsperioden angivet i punkt VII.5 træder i kraft i forretningsordenen. I tilfælde af svigt af Kunden bekræftelse af overførsel inden for denne periode, forbeholder sig ret til at træde tilbage fra aftalen ved at sende butikken udsagn, som kunden e-mail-adresse. Hvis efter afsendelse denne erklæring til Store bankkonto vil blive krediteret midler fra Client Client Shop returnere dem inden for 7 (syv) dage.

 

1.7. Vi forbeholder os ret til midlertidigt eller permanent udelukke muligheden for at vælge forskellige former for betaling, der er nævnt i punkt 1, navnlig for tekniske årsager. Denne magt påvirker ikke valget af metode for betaling fra kunden forud for datoen for ikrafttrædelsen af ​​ændringen.

 

XI. De metoder og omkostninger ved indsamling eller levering

 

1.1. Kunden kan vælge mellem følgende midler til modtagelse eller levering af varer bestilt af kunden:

1.1.1. personlig samling af lager Shop

1.1.2. levering rækkefølge selskab Sendfast

 

1.2. Bestil online og indsamle varer bestilt af kunden er muligt i lageret Store, fra mandag til fredag (undtagen helligdage) fra :00 til 16:00. Kunden kan afhente de bestilte varer og betale kontant ved kassen Shop, beliggende i en bygning Store Inventory inden for 7 (syv) dage fra datoen for afsendelsen af butikken til kunden e-mail - ". Forberedt til forsendelse / klar til afhentning" I tilfælde af ikke at indsamle Varer af kunden inden for denne periode, forbeholder vi os retten til at træde tilbage fra aftalen ved at sende butikken udsagn, som kunden e-mail

 

1.3. Levering af varer bestilt af kunden ved Sendfast udføres under følgende betingelser:

 

1.3.1. For at foretage levering af varer bestilt af kunden ved Sendfast, er kunden forpligtet til at indgå en særskilt aftale om levering af internationale fragtforsendelse tjenester mellem klienten og Sendfast baseret i byen Wieliczka (postnummer: 30-659), Kokotów 703, Tax Identification Number: 6793081679, REGON : 122562976 ved at udføre følgende trin:

1.3.1.1. at vælge den metode for modtagelse eller levering af bestilte varer, der er nævnt i § VI.1.5 i Reglerne ved at kontrollere "leveringskontrakten selskab Sendfast"

1.3.1.2. korrekt udfylde i form af levering ved at levere de nødvendige data (herunder adressedata) og e-mail-adresse eller samtykke til brug med henblik på at indgå en aftale med Sendfast data indtastet af kunden i tilmeldingsblanketten, der er nævnt i punkt III.1 i Reglerne eller formular ordre, der er nævnt i Afsnit VI.1.3.3 Regulations

 

1.3.1.3. erklæringen om at læse vilkår og betingelser leverer internationale fragtforsendelse tjenester Sendfast sp. sp.k. Kunder Store Krakvet

 

1.3.1.4. obligatorisk samtykke til behandling af personoplysninger, som Sendfast Client med henblik på aftalen om levering af internationale videresendelse tjenester, herunder adgang til dine personlige oplysninger til tredjepart, som Sendfast står for alle eller en del af service i international godstransport ved at udføre

 

 

 

 

 

 

 

1.3.1.5.

1.3.1.6. endelig bekræftelse af hensigten om at indgå en kontrakt om levering af internationale fragtforsendelse tjenester af en erklæring ved at kontrollere "Indgåelse af en aftale om levering af internationale fragtforsendelse tjenester betyder forpligtelsen til at betale" og klik på "Afgiv ordre"

1.3.1.7. sende via Sendfast specificeret af kunden e-mail-adresser og e-mail-adresse Shop: office@zoofast.dk~~V .wiadomości e-mail. Dette øjeblik anses for at være tidspunktet for indgåelse af en kontrakt om levering af internationale fragtforsendelse tjenester mellem kunden og Sendfast.

 

1.3.2. Kunden er forpligtet til at dække udgifterne til skibsfart, som vil blive automatisk tilføjet til det skyldige beløb for de købte varer i butikken, at uanset sværhedsgraden af varer og valgt af kunden form for betaling:

 

1.3.2.1. på Kundens ordrer i butikken af bruttoværdien nedenfor PLN 100,00 (sige: hundred zloty) beløb til 12.80 PLN (tolv dollars og firs cents) eller EUR 3,20 (tre euro og tyve cent). Ved anvendelsen af dette stykke i forretningsordenen forsendelsesomkostninger beregnes efter en fast omregningskurs på EUR 1,00 = 4,00 PLN

1.3.3. De nærmere vilkår for kontrakter om levering af internationale fragtforsendelse tjenester mellem kunden og Sendfast vores vilkår for at yde international freight forwarding tjenester Sendfast Sp. Z oo sp.k. Kunder Store Krakvet og udgør en integrerende del af denne aftale.

 

1.4. Kunden kan overdrage til en udvalgt tredjepart levering, forsendelse eller transport af varer købt i butikken under de af virksomheden betingelser. Kunden er forpligtet til at dække udgifterne til levering eller forsendelse i henhold til de satser og betalingsbetingelser fastsat af en tredjepart. Kunden udfører alle aktiviteter vedrørende især finde og indgåelsen af den pågældende kontrakt eller lignende på egen hånd. For at vælge den metode til levering af ordren til et andet luftfartsselskab, skal kunden gøre følgende:

 

1.4.1. at vælge den metode for modtagelse eller levering af bestilte varer, der er nævnt i § VI.1.5 i Reglerne ved at kontrollere "levering rækkefølge andet luftfartsselskab '

1.4.2. endelig bekræftelse hensigtserklæring til levering ordre andet luftfartsselskab ved en erklæring ved at kontrollere "Bestil leverer et andet luftfartsselskab er forpligtet til at betale i henhold til den prisliste af bæreren," og klik på "Afgiv ordre". Eventuelle forsendelsesomkostninger vil ikke blive tilføjet til det skyldige beløb for de købte varer i butikken.

1.4.3. Repræsentanten for et andet luftfartsselskab, kan afhente de bestilte varer på lager Shop fra mandag til fredag (undtagen helligdage) fra 8:00 til 16:00, inden for syv (7) arbejdsdage fra det øjeblik, sender beskeden til Kunden Shop e-mail - "Klar til forsendelse / Klar til at modtage" kunden eller valgt af kunden skal kontakte butikken for at fastslå den nøjagtige dato for modtagelse af de bestilte varer luftfartsselskab ved at ringe +45 898 800 81 eller ved at sende til butikken e-mail office@zoofast.dk .I tilfælde af ikke at indsamle de Varer af en repræsentant for et andet luftfartsselskab inden for denne periode, forbeholder sig ret til at træde tilbage fra aftalen ved at sende butikken udsagn, som kunden e-mail-adresse.

 

1.5. Risikoen for utilsigtet tab eller beskadigelse af gods købt overgår til kunden ved:

1.5.1. Kunde vareafgang på lageret Store, hvis valgt af Kunden modtagelse eller overdragelse, der involverer indsamling på et lager butik

1.5.2. Frigivelse af varer medarbejder Sendfast eller et andet luftfartsselskab, hvis valgt af Kunden kvittering eller leveringsmetode involverer Sendfast levering rækkefølge selskab levering ordre eller et andet luftfartsselskab.

 

 

 

 

1.6. Levere varen til en anden person end kunden er kun mulig på grundlag af en skriftlig, personlig tilladelse, som kunden til at modtage varerne.

 

1.7. Kunden er forpligtet til at kontrollere de bestilte varer på det tidspunkt af deres personlige samling på lageret Opbevares i overværelse af en medarbejder Store eller på tidspunktet for modtagelsen af medarbejderen Sendfast eller et andet luftfartsselskab i overværelse af medarbejderen. I tilfælde af beskadigelse eller manglende overholdelse af Varerne med ordren, hvilket var muligt at afgøre, på tidspunktet for modtagelsen henholdsvis Store medarbejder, skal medarbejderen Sendfast eller ansat af et andet luftfartsselskab udarbejde en rapport skader, som derefter underskrives af kunden og medarbejderen. I tilfælde af en klage, der er omfattet af afsnit XIII i Reglerne, er kunden forpligtet til at knytte til klagen dokument udarbejdet og underskrevet en protokol for skader.

 

XII. Kundernes ret til at annullere kontrakten

 

1.1. I overensstemmelse med bestemmelserne i lov af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skader forårsaget af farlige produkter Enkeltpersoner kan måske annullere Store af kontrakten uden begrundelse, hvilket gør passende klar udtalelse skriftligt inden 10 ti dage fra datoen for modtagelsen af varerne af kunden. For at overholde denne frist, skal du sende en udtalelse til sit udløb. Tilbagetrækning af kunden fra kontrakten ikke er afhængig af betaling af et pengebeløb.

 

1.2. Fortrydelsesretten fra en fjernsalgsaftale Kunden er ikke berettiget til en person i de i Art tilfælde. 10, stk. 3 i lov af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skader forårsaget af farlige produkter, og at bl.a. i tilfælde af varer, som på grund af deres natur ikke kan returneres, eller hvis motivet er letfordærvelige,

 

1.3. Til brug for den enkelte kunde ret til at træde tilbage fra aftalen med Store, er Kunden forpligtet til at betale Opbevar varer i uforandret medmindre en ændring var nødvendig i normal virksomhed. Returnering af varer skal ske straks, dog senest inden for 14 (fjorten) dage efter datoen for meddelelsen om tilbagetrækningen. Forsendelsesomkostninger forbundet med at returnere Store Varer afholdes af Kunden.

 

1.4. Hvis kunden har betalt for varer, butik med det samme, senest inden for 14 (fjorten) dage fra datoen for meddelelsen om tilbagetrækningen vil returnere det fulde beløb. I tilfælde af returnering, hvis betalingen blev foretaget med kreditkort, er de penge tilbage til kontoen af kortet.

1.5. I tilfælde af tilbagetrækning af kontrakten anses for ugyldig og kunde og butik er fritaget for enhver forpligtelse.

 

XIII. Garanti og reklamation

 

1.1. Nogle varer er garanteret af producenten, distributøren eller importøren af varerne (garants). Betingelser for tildelte garantier, herunder fastlæggelse af den enhed, som Garanten og rapportere eventuelle krav i henhold til garantien skal sikre kort placeret på etiketten Varer, instruktioner, eller andre dokumenter, der ledsager varerne.

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Hvis erhvervskunde finder, at modtagne varer er defekte, og de er garanteret af Garanten, kan De få garanti direkte fra Garanten. Off er ansvar Shop med hensyn til kunder under garanti for fysiske defekter og juridiske ting.

 

1.3. Hvis Kunden individ den konstaterer, at receive goods are defekte, and de are of garanteret Garanten kan Enkelt kunde Indbetalingsbilagsnummeret after own Skøn with Garanti directly Garanten from or de beføjelser, der ER tillagt skinke titlen Shop of Manglende accordance. Lavet of the of individual election kundeunderlaget demands about is fremsat Boutique binding.

 

1.4. I tilfælde af en konstatering af den enkelte kunde manglende overensstemmelse Kunden har ret til at indgive en klage på Shop på følgende vilkår:

 

1.4.1. Som del af klagen Enkeltpersoner kan anmode om en gratis reparation eller udskiftning af Varerne Varer til en ny. Hvis reparation eller udskiftning er umulige eller kræver uforholdsmæssigt store omkostninger, eller hvis butikken ikke opfylder en sådan anmodning i rette tid, eller hvis reparation eller udskiftning vil medføre betydelige ulemper Shop, Enkeltpersoner har ret til at kræve et passende afslag i prisen eller ophæve kontrakten.

 

1.4.2. Opført i afsnit 3.1. de beføjelser enkelte kunde inden for 2 (to) år fra datoen for levering af varerne til kunden, efter meddelelse Opbevares skriftligt manglende overensstemmelse inden for 2 (to) måneder efter det blev opdaget og senest på datoen for mindste holdbarhed af varer eller datoen for dens holdbarhed.

 

1.4.3. I tilfælde af, at de enkelte kundes manglende overensstemmelse Enkeltpersoner skal returnere produktet med posten økonomisk for egen regning til postadressen og sætninger i afsnit I.2 forordninger (Kokotów 657, 32-020 Wieliczka). Til de returnerede varer skal være ledsaget af en underskrevet skriftlig redegørelse for de indskud individuelle kundeklager, som vil omfatte:

 

1.4.3.1. personoplysninger (herunder kontaktoplysninger) enkelte kunde

1.4.3.2. information, der identificerer købsaftalen indgået mellem den enkelte kunde og butikken, antallet af kontrakten

1.4.3.3. entydig definition, at grundlaget for enkelte kundes krav privilegier klage

1.4.3.4. en beskrivelse of the observerede Manglende accordance and Dato opfatter uoverensstemmelse

1.4.3.5. Precise Bestemmelse af individual anmodninger kunderelationer.

1.4.3.6. bestemme, hvordan den enkelte kunde skal underrettes om klage fra butikken (telefonisk, via e-mail eller skriftligt - ved at sende beslutningen ved anbefalet post).

 

1.4.4. I tilfælde af manglende overholdelse af de enkelte kunder af varerne på tidspunktet for dens udgivelse, bør Enkeltpersoner også deltage Varerne skade rapport som omhandlet i punkt XI.7 forordninger.

1.4.5. Der, senest inden for 14 (fjorten) dage fra datoen for levering af de mangelfulde varer ved, vil behandle komplekse klagen og underretter kundens valgte form for yderligere procedurer. Hvis klagen er accepteret, vil det beskadigede produkt repareres eller erstattes af en anden, fuldstændig blæst. Hvis dette ikke er muligt, vil butikken tilbyde kunden et erstatningsprodukt af tilsvarende kvalitet og formål. Hvis dette er heller ikke muligt, vil butikken returnere hvad der svarer til beskadigede varer inden for 7 (syv) dage. I tilfælde af en klage, hvis betalingen blev foretaget med kreditkort, er de penge tilbage til kontoen af kortet.

 

 

 

1.4.6. Butik er ikke ansvarlig for manglende sammenhæng i forbrugsvarer med kontrakten, køberen på tidspunktet for indgåelsen af den manglende overholdelse vidste eller stillingtagen rimelighed burde have vidst.

1.4.7. Det nærmere indhold og omfang af Kundens rettigheder er angivet i lov af 27. juli 2002 om særlige betingelser for forbrugerkøb og om ændring den civile retsplejelov.

 

1.5. Shop er ikke ansvarlig for:

1.5.1. forskelle mellem lagt ud på hjemmesiden fotografier af varer butik og faktiske udseende af varer

1.5.2. skader som følge af forkert brug af varen af kunden, især indebærer anvendelse af varerne i strid med de instruktioner, der er knyttet til produktet eller oplysninger på emballagen af varer

1.6. Vi accepterer ikke nogen pakker sendt COD.

 

XIV. Beskyttelse af personoplysninger

 

1.1. Der er administrator af personoplysninger butik kunder i henhold lov af 29. august 1997 om beskyttelse af personoplysninger.

1.2. Kunder Opbevar frivilligt indtaste personlige oplysninger på følgende måder:

 

1.2.1. én gang, ved at udfylde bestillingsformularen og muligvis formular forbundet med at gøre en betaling ved elektronisk bankoverførsel eller kreditkort betaling og leveringsform

1.2.2. på en bæredygtig måde, ved at gøre registreringen på Store hjemmeside og oprette en konto ved hjælp af en enkelt kunde udfylde bestillingsformularen og eventuelt danner forbundet med at gøre en betaling ved elektronisk bankoverførsel eller kreditkort betaling og levering form. Indført i den måde data er lagret i databasen dine personlige oplysninger, før du fjerner Client eller kundekonto Shop.

 

1.3. Lagring, behandling og udbredelse af personoplysninger til tredjemand kunden ved butikken for et engangsbeløb, som kunden personoplysninger, der er nævnt i punkt VI.1.3.3 forordninger er underlagt følgende betingelser:

 

1.3.1. der skal indtastes en gang af kunden personoplysninger i forbindelse med den obligatoriske udtryk for en engangs-godkendelse af Kunden til opbevaring og behandling af personoplysninger Kundens med henblik på kontrakten.

1.3.2. efter kontraktens udløb Der vil være berettiget til at opbevare og behandle personoplysninger kun til dem, kunde, der er nødvendige for afvikling tjeneste, krav om betaling for brug af tjenester, og at klarlægge omstændighederne ved uautoriseret brug af tjenesten. Hvis der ikke er nogen sådanne omstændigheder vil Store fjerne personoplysninger kunden.

1.3.3. Kunden kan også eventuelt samtykke til opbevaring og behandling af dine personlige oplysninger og stiller disse oplysninger til tredjemand til reklameformål, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer hos kunden med brugen af ​​disse oplysninger til at forbedre kvaliteten af ​​de tjenester, som butikken, samt samtykke Kunden at modtage kommercielle oplysninger. Hvis et enten eller nogen af ​​de ovennævnte erklæringer fra Kunde Shop vil blive behørigt bemyndiget til at lagre, behandle og stille til rådighed for tredjemand Kundens personlige oplysninger, som er nødvendige for at nå disse mål. Kunden kan til enhver tid tilbagekalde visse på dette punkt erklæring ved at sende en e-mail til office@zoofast.dk~~V indeholder den tilsvarende anmodning. I tilfælde af, at anmodningen takowego Shop, vil Store kunde slette de personoplysninger, der er lagret til de formål, der er specificeret i denne del af forordningerne.

 

 

 

 

1.4. Lagring, behandling og udbredelse af personoplysninger til tredjemand kunden ved butikken ved at gøre registrering af Kunden på Store hjemmeside er nævnt i stk III i Reglerne er underlagt følgende betingelser:

 

1.4.1. indførelsen af ​​personoplysninger af klienten er forbundet med den obligatoriske tilladelse af dig at sætte dit personlige oplysninger i databasen Krakvet Mark Batko sp.k. og deres behandling med henblik på gennemførelse af kontrakter og brugen af ​​hjemmesiden butik og fri brug, offentliggøre, kopiere, ændre og distribuere oplysninger, der offentliggøres af Kunden på tjenesteydelse, navnlig udtalelserne, vurderinger og udsagn. Komplekse udsagn, herunder udsagn om at læse de vilkår og betingelser binder kunden og shop indtil du fjerner kundens konto. Indtil dette øjeblik Butik er autoriseret til at lagre og behandle dine personlige oplysninger med henblik på udførelsen af ​​kontrakter og brugen af ​​hjemmesiden Shop og gratis brug af, offentliggøre, kopiere, ændre og distribuere oplysninger, der offentliggøres af Kunden på tjenesteydelse, navnlig udtalelserne, vurderinger og erklæringer . Efter fjernelse af betragtning af kunden, butik vil blive godkendt til at opbevare og behandle personoplysninger kun til dem, kunde, der er nødvendige for afvikling tjeneste, krav om betaling for brug af tjenester, og at klarlægge omstændighederne ved uautoriseret brug af tjenesten. Hvis der ikke er nogen sådanne omstændigheder vil Store fjerne personoplysninger kunden.

 

1.4.2. Kunden kan også eventuelt samtykke til opbevaring og behandling af dine personlige oplysninger og stiller disse oplysninger til tredjemand til reklameformål, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer hos kunden med brugen af ​​disse oplysninger til at forbedre kvaliteten af ​​de tjenester, som butikken, samt samtykke Kunden at modtage kommercielle oplysninger. Hvis et enten eller nogen af ​​de ovennævnte erklæringer fra Client Shop vil blive behørigt bemyndiget til at lagre, behandle og stille til rådighed for tredjemand Kundens personlige oplysninger, som er nødvendige for at nå disse mål. Kunden kan til enhver tid tilbagekalde visse på dette punkt erklæring ved at sende en e-mail til office@zoofast.dk~~V indeholder den tilsvarende anmodning. I tilfælde af, at anmodningen takowego Shop, vil Store Client slette de personoplysninger, der er lagret til de formål, der er specificeret i denne del af forordningerne.

 

1.5. Udførelse af ordrer og indgåelse af salgsaftaler mellem kunden og butikken kan ikke kun udføres af kunden ved hjælp Kunden skabe et pseudonym.

 

1.6. Kunden skal have ret til at inspicere enhver tid ændre, opdatere, rettelse, krav om at stoppe behandlingen, slette personlige data, når de er ufuldstændige, forældede, usande eller indsamlet i strid med loven eller ikke længere er nødvendige til det formål, hvortil de blev indsamlet. Den tilsvarende opgørelse Kunden skal sende en e-mail Købmand: office@zoofast.dk

 

1.7. Shop er ikke ansvarlig for Kundens forsyning falske personoplysninger.

 

1.8. Personlige data er beskyttet i henhold til lov af 29. august 1997 om beskyttelse af personoplysninger på en måde, der forhindrer adgang til tredjepart.

 

1.9. Det nærmere indhold og omfang af rettigheder og forpligtelser Kunder og Store på beskyttelse af personoplysninger definerer loven af 29. august 1997 om beskyttelse af personoplysninger og lov af 18. juli 2002 om elektroniske tjenester.

 

 

 

 

 

 

 

XV. Sikkerhed bruges af Store

 

1.1. For at beskytte alle kundedata indtastet via Webshop bruger Opbevar følgende tekniske sikkerhedsforanstaltninger:

 

1. Konto beskyttet med adgangskode. Kun disse konti har adgang til alle personlige data.

2. password beskyttede brugerkonti. Du kan ændre / læse kun deres egne data (ikke en andens).

3. Hændelseslogfil - logning-system (Gem til logfiler), når brugeren er registreret, hvem og hvornår var sidste gang ændre dine personlige oplysninger.

4. sikkerhedskopierer personoplysninger, der holdes i en position, der undgår falder i de forkerte hænder.

5. Den supplerende sikkerhed i form af login og password kræves for at logge på systemet

6. Ordningen med restriktioner om samværsret til filer og mapper på serveren

 

1.2. Transaktioner med betalingskort [og ved elektronisk bankoverførsel] er godkendt i samarbejde med eCard service - transmissionen er krypteret og implementeret en sikker forbindelse (SSL 256+ bit).

 

1.3. I tilfælde af transaktioner med elektroniske bankoverførsel transaktion kan gøres i elektronisk bankvirksomhed interface understøtter kundens konto og bruge tekniske sikkerhedsforanstaltninger, der er fastsat af banken.

 

XVI. Afsluttende bestemmelser

 

1.1. Både aktiviteter Shop og salg indgået mellem kunden og butikken er underlagt polsk ret.

 

1.2. I sager ikke reguleret heri, er det passende anvendelse af de relevante bestemmelser i den civile retsplejelov og sæt detaljerede, især loven af 18. juli 2002 om elektroniske tjenesteydelser, ministeren for økonomi, Arbejds- og Socialministeriet af 30. januar 2003 om den dato, hvor meddelelsen sælgeren det at finde mad råvare med kontrakten, loven af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skader forårsaget af farlige produkter, lov af 27. juli 2002 om særlige betingelser for forbrugerkøb og om ændring den civile retsplejelov og loven august 29, 1997 om beskyttelse af personoplysninger.

 

1.3. Disse forordninger bør fortolkes på en måde, der sikrer, at de overholder gældende lovgivning. Men hvis nogen bestemmelser i Betingelserne er ugyldig, berører ikke gyldigheden af de øvrige bestemmelser i forordningerne, medmindre omstændighederne viser, at uden de er berørt af annullation af købsaftalen mellem kunden og butikken bestemmelser ikke ville være blevet indgået.

 

1.4. Disse forordninger er fastsat i hensigtserklæringen Kunde, de relevante bestemmelser i afsnit 3. retsakter og afhængigt af indholdet af ordren, der er angivet i afsnit IX.4 i forretningsordenen regler udgør hele aftalen mellem parterne. Alle andre tidligere aftaler mellem parterne, er ugyldige, og udgør ikke supplere disse regler.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Tvister i forbindelse med anvendelsen af disse forordninger og konkluderede på grundlag af salgsaftaler mellem Kunder og Store undersøge det relevante materiale og domstole og til sædet Krakvet Mark Batko sp.k.

 

1.6. Vi forbeholder os ret til at ændre alle eller en del af bestemmelserne i forordningerne. Der vil blive informeret om de ændringer i forordningerne om de Store hjemmeside. Ændringer til forordningerne træder i kraft på den dato angivet af butikken, men ikke mindre end 7 (syv) dage fra den dato, gøre dem tilgængelige på hjemmesiden butik. Ordrer afgivet inden datoen for ikrafttrædelse af ændringer af disse forordninger er baseret på de optegnelser, som eksisterede på tidspunktet for ordren.

 

1.7. Regler er trådt i kraft fra den 10. september 2012.

 

 

XVII. Den Europæiske Union

 

"Virksomheden Krakvet gennemføre et projekt, som medfinansieres af Den Europæiske Union

  Fase II Gennemførelse af Export udviklingsplan under foranstaltning 6.1 Passport to Export Prioriteret opgave 6

Polske økonomi på det internationale marked operationelle program innovativ økonomi 2007-2013

 

 

Værdien af projektet: 147 246,00 net.

Værdien af tilskuddet: 50% af nettoudgifterne, dvs. 73 623 zł.. Gennemførelsesperiode: 01.10.2011-31.12.2012 "

 

"Tilskud til innovationer". Vi investerer i din fremtid ".Betingelser for online dyrehandel ZOOFAST

(herefter: forordningerne)

 

I. Store

1.1. Pet Shop ZOOFAST (herefter: Store), der opererer ved www.zoofast.dk repræsenteret ved Krakvet Mark Batko sp.k. baseret i CZARNOCHOWICE, nummer 269 (postnummer: 32-020, post Wieliczka), trådte i registret over iværksættere føres af Byretten Krakow-Śródmieście i Kraków, XI Den økonomiske afdeling af Nationale Register , under KRS nummer 0000360545, NIP: 679 -288-45-02.

 

1.2. Til afregning med de enkelte kunder og erhvervskunder shop bruger en bankkonto med følgende nummer:BIC ( SWIFT )- DEUTPLPX, IBAN- PL77191010482116041826120005 (i det følgende benævnt Bankkonto Store).

 

1.3. Postadresse og returnerer adressen på lageret og kontante Store, er det Kokotów 657, 32-020 Wieliczka.

1.4. Store kan kontaktes på følgende måde:

1.4.1. skriftligt ved at sende et brev til postadresse

1.4.2. udfylde en kontaktformular på Store hjemmeside

1.4.3. via e-mail, ved at sende en e-mail Købmand: office@zoofast.dk

1.4.4. telefon: +45 89880081 fra mandag til fredag (undtagen helligdage) fra 8:00 til 16:00.

 

II. kunder

1.1. Store klient kan være en individuel kunde eller erhvervskunde (herefter: Kunde).

1.2. En enkelt kunde Store kan kun være en fysisk person med fuld retsevne, hvilket gør købet til formål, der ikke vedrører deres professionelle aktivitet eller virksomhed, som er en forbruger som omhandlet i lov af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skade forvoldt af produktet (herefter: Kunde individuel).

 

 

1.3. Opbevar erhvervskunder er andre kunder, bortset fra dem, der nævnes i punkt II.2. Forordning, især fysiske personer, der leder forretningsaktiviteter, juridiske personer og enheder uden status som juridisk person, som loven anerkender den retsevne, hvilket gør købet til grund af deres erhverv eller virksomhed (i det følgende benævnt erhvervskunde). I tvivlstilfælde er den anså, at den person, der foretager køb på vegne af en erhvervskunde har den rette myndighed til at udføre disse aktiviteter.

 

1.4. Brug af Store kræver adgang til Kunden PC med følgende tekniske mindstekrav:

1.4.1. Internetadgang

1.4.2. Internet browser Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera eller Internet Explorer

1.4.3. installeret plug Macromedia FlashPlayer

1.4.4. aktivere javascript, rammer og CSS

1.4.5. Lås off pop-up vinduer (pop-up-vinduer)

1.4.6. gyldig e-mail-adresse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. kundens konto

 

1.1. Kunden kan oprette en kunde konto ved at gøre registrering på hjemmesiden butik. Til dette formål, er kunden forpligtet til at udfylde korrekt i tilmeldingsskemaet, navnlig ved:

1.1.1. tilvejebringe den nødvendige personlige oplysninger (herunder adresseoplysninger), e-mail-adresse (login udgør Kunden) og indstille en adgangskode

1.1.2. en erklæring ved at afkrydse det relevante felt på bekendt med indholdet af vilkår

1.1.3. samtykke ved at markere det relevante felt til at sætte dine personlige oplysninger i databasen Krakvet Mark Batko sp.k. og deres behandling og udbredelse til andre enheder, såsom kurer og operatører af betaling for udførelsen af kontrakter og brugen af hjemmesiden Store

1.1.4. samtykke ved at markere det relevante felt på fri anvendelse, offentliggøre, kopiere, ændre og distribuere Krakvet Mark Batko sp.k. oplysninger indsendt af Kunden i tjenesten, især udtalelserne, vurderinger og udsagn

 

1.2. Kunden kan aftale ved at markere den relevante boks til opbevaring og behandling af Krakvet Mark Batko sp.k. introduceret af kunden personoplysninger efter at fjerne alle tegn, der identificerer kunden eller i slutningen af et telenet eller it-system, der anvendes af kunden, herunder levering af sådanne oplysninger til tredjemand med henblik på reklamer, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer hos kunden, brugen af disse oplysninger at forbedre kvaliteten af tjenester, der leveres af butikken.

 

1.3. Kunden kan også registrere på det tidspunkt, samtykke ved at markere den relevante boks for at modtage kommercielle oplysninger i henhold til lov af 18. juli 2002 om elektroniske tjenester.

 

1.4. Indsendelse erklæringerne i §§ 1.2, 1.3 og 1.4 er obligatorisk i forbindelse med registrering, en konto kunde og gøre efterfølgende transaktioner med Store ved anbefalet kunde.

 

1.5. Indsendelse af hensigtserklæringer af Kunden som angivet i punkt 2 og 3, er det ikke nødvendigt at registrere.

 

1.7. Oprettelse af en konto ved klienten:

1.7.1. Du kan tjekke på Store hjemmeside ordrestatus

1.7.2. Det gør det muligt for kunden at offentliggøre på hjemmesiden butik anmeldelser, ratings og kommentarer, også ved hjælp af Kunden fremme kaldenavn

1.7.3. er en betingelse for deltagelse af kunden i organiseret af butikkens loyalitetsprogram, hvilke regler de separate forretningsorden.

 

IV. varer

 

1.1. Butikken tilbyder varer og tjenester (herefter varer).

1.2. Alle de præsenterede varer er helt nye.

1.3. Shop i forbindelse med deres virksomhed ikke giver skibsfart, levering eller forsendelse af

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4. Placeret på billederne hjemmeside Varerne er illustrationer billede, som kan variere en anelse fra de faktiske varer, uden at påvirke deres egenskaber.

 

1.5. Placeret på hjemmesiden Varer, er deres billeder, navne, beskrivelser og varemærker, der anvendes til identifikation specificerede varer og med forbehold af juridisk beskyttelse af autoriserede enheder.

 

1.6 Bestemmelsessted for varerne er udelukkende bestemt af den betjeningsvejledning, som fabrikanterne på etiketterne Varer.

 

1.7. Annoncer, prislister og andre oplysninger offentliggøres på hjemmesiden Store repræsenterer en invitation til at trække sig sammen i henhold til den civile retsplejelov. Må ikke de også sikre sælgeren i henhold til lov af 27. juli 2002 om særlige betingelser for forbrugerkøb og om ændring den civile retspleje

 

1.8. Vi forbeholder os retten til at udføre, foretage ændringer og afskedige salg og reklamekampagner, styret af særskilte regler, stilles til rådighed på Store hjemmeside. Kampagner er ikke omfattet af fusionen, ellers så længe reglerne for reklamekampagnen giver. Salgsfremmende produkter, gratis gaver eller produkter, der tilhører en solid Store tilbud er til rådighed i begrænsede mængder. Udførelse af ordrer for disse produkter er afhængig af rækkefølgen af modtagelse af ordrer fra kunder. Shop forbeholder sig ret til at udskifte utilgængelig salgsfremmende produkt til et andet, til rådighed på tidspunktet for ordren fra kunden.

 

1.9. Vi forbeholder os ret til at trække sig ud af området Shop især de varer, som ikke er tilgængelige fra producenterne, forhandlere eller importører Store

 

V. priser

 

1.1. Priserne på alle varer med et sortiment Store er specificeret i danske kroner (Kr)

 

1.2. Kunden kan, efter eget skøn, vælge at betale prisen er angivet i den polske zloty (PLN) og danske kroner (Kr). Kunden kan finde ud af det afgiftsbeløb i danske kroner (Kr) ved at vælge i vinduet på Store hjemmeside pågældende valuta. Denne mulighed kan slukkes når som helst af klienten.

 

1.3. Varepriserne inkluderer alle skatter og afgifter og udtrykkes i bruttobeløb. Priserne på varer omfatter ikke gebyrer for levering af varer til kunderne.

 

1.4. Ordrer med en værdi på over PLN 100,00 (sige: hundred zloty) brutto- og vælge den metode for modtagelse eller levering af bestilte varer gennem levering rækkefølge Sendfast sp. sp.k. (herefter: Sendfast), som beskrevet i afsnit XI.3 Regulations Store giver rabat på gjort orden i mængden af PLN 1,00 (sige: en) eller EUR 0,25 (femogtyve cent). Ved anvendelsen af dette afsnit i Regler Shop genberegner rabatten ved en fast omregningskurs på EUR 1,00 = 4,00 PLN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Vi forbeholder os ret til at ændre priserne på varer. Denne magt påvirker ikke prisen på varer bestilt inden datoen for ikrafttrædelsen af prisændringen.

 

VI. vejen til køb

 

1.1. Købet via hjemmesiden Store kræver kunden følgende (i det følgende: en internet e-handel køb):

1.1.1. Merchandise udvælgelse og mængde

1.1.2. tilføje et produkt til indkøbskurv

1.1.3. indførelsen af personlige oplysninger, herunder adressedata er nødvendige for at opfylde kontrakten ved at:

 

1.1.3.1. logge på kundens konto for pre-registrering eller

1.1.3.2. registrere og logge ind på en konto for Kunden eller

1.1.3.3. korrekt udfylde bestillingssedlen af:

1.1.3.3.1. give de nødvendige personlige data (herunder adressen data) og din e-mail-adresse

 

1.1.3.3.2. en erklæring ved at afkrydse det relevante felt på at gennemgå indholdet af de forordninger, indsendelse af denne erklæring er obligatorisk for at placere en ordre af Kunden og salgsaftale mellem Kunden og Store

1.1.3.3.3. samtykke ved at markere den relevante boks til opbevaring, behandling og give andre enheder, såsom kurer og operatører af betaling Kundens personoplysninger Krakvet Mark Batko sp.k. med henblik på aftalen, indsendelse af denne erklæring er obligatorisk for at placere en ordre af Kunden og salgsaftale mellem Kunden og Store

 

1.1.3.3.4. Kunden kan udtrykke samtykke ved at markere den relevante boks til opbevaring og behandling af Krakvet Mark Batko sp.k. introduceret af kunden personoplysninger efter at fjerne alle tegn, der identificerer kunden eller i slutningen af et telenet eller it-system, der anvendes af kunden, herunder levering af sådanne oplysninger til tredjemand med henblik på reklamer, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer kunden med brug af resultaterne af undersøgelsen til forbedre kvaliteten af tjenester, der leveres af butikken. Indsendelse af denne erklæring af kunden er valgfri.

 

1.1.3.3.5. Kunden can also in the Registrer tidspunkt, samtykke ub den Relevante markør ved boksning i receive commercial oplysninger og regard of lov into 18. juli 2002 om Elektronisk TJENESTER. Submission bund erklæring AF AF ER Kunden Valgfri.

 

1.1.4. valg af betalingsmetode

1.1.5. udvælgelse af modtagelse eller overdragelse af de bestilte varer

1.1.6. valg af hvordan vi kommer videre i tilfælde af manglende adgang til de bestilte varer fra følgende muligheder:

 

1.1.6.1. anmode kontakte os via telefon

1.1.6.2. samtykke til udvælgelse og salg af mærkede produkter med lignende egenskaber (varierende i pris med op til 30%)

1.1.6.3. samtykke til at sende ordrer, hvis den manglende produkt (produkt vil blive fjernet fra kontrakten)

 

 

 

 

 

1.1.7. endelig bekræftelse af ønsket om at købe nogle varer efter:

1.1.7.1. en erklæring ved at kontrollere "Bestil betyder forpligtelsen til at betale"

1.1.7.2. klik på "Afgiv ordre".

 

1.2. Kunden kan afgive en ordre telefonisk fra mandag til fredag (undtagen helligdage) mellem kl 8.00 til 16.00 på følgende nummer: +45 898 800 81 making-aktiviteter svarende til dem, der er beskrevet i punkt 1.

 

VII. Ordre

 

1.1. Indkøb af varer via hjemmesiden af butikken kan gøres 24 (fireogtyve) timer om dagen hver dag i året. Ordrer afgivet på hverdage efter 15:00, på lørdage, søn- og helligdage vil blive behandlet den næste arbejdsdag.

1.2. Hvis en ordre består af enkelte kunde, kan den maksimale værdi af tilsvarende varer omfattet af en enkelt kontrakt ikke overstige PLN 1.000,00 priser i polske zloty (PLN) er anført på Store hjemmeside.

 

1.3. Hvis en ordre består af erhvervskunde og værdien af tilsvarende varer omfattet af en enkelt kontrakt overstiger PLN 1.000,00 priser i polske zloty (PLN) er anført på Store hjemmeside, kontrakten er kun mulig efter udstationering bankkonto til at betale den samlede pris, som kunden.

 

1.4. Efter at have passeret gennem køb tragt kunde internettet og sende ordren til butikken, vil butikken sende til den angivne af kunden e-mail-adresse for at bekræfte modtagelsen af ordren. Denne meddelelse er kun oplysninger om leveringen af ordren til serveren Store.

 

1.5. Efter fremsendelse af en bekræftelse af ordren butikken kontrollere rigtigheden af ordren og sende til angivet af dig e-mail "Forberedt til forsendelse / klar til afhentning."

 

1.6. Ordre udføres i perioden fra 48 timer til 8 dage (ekskl lørdage) siden:

1.6.1. send endelig bekræftelse af ordren, hvis de udvælges af Kunden betalingsmetode er betaling ved skranken eller efterkrav eller

1.6.2. booke betaling på bankkontoen Store, hvis valgt af Kunden betalingsmetode er betaling ved elektronisk bankoverførsel, betaling via traditionel bankoverførsel eller betaling med kreditkort.

 

1.7. På anmodning, gemmer vi moms fakturaer for de købte varer. For at gøre dette, skal du vælge den relevante valgmulighed ved bestilling. Momsfakturaer sendes elektronisk til den e-mail-adresse, som kunden

 

VIII. Utilgængelighed af varer

 

1.1. I tilfælde af hel eller delvis manglende af de bestilte varer af Kunden, at Kunden vælger en af de tre muligheder, der er fastsat i punkt 1.1.6. (Der vil også sende disse oplysninger til en specificeret af kunden e-mail beder dig om at tage en beslutning om, hvordan ordren eller kontakte kunden telefonisk til en angivet af kunden telefonnummeret.) Kunden har følgende muligheder:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. delvis gennemførelse - Vælg denne indstilling af Kunden vil behandle ordren på udelukkende tilgængelige varer, og for resten Shop frigives fra ansvar

1.1.2. hel eller delvis ændring af de varer, Varer erstatning af tilsvarende kvalitet og formål, som anført af butikken. Denne mulighed kan være forbundet med pligten til betaling af prisforskellen af Klienten, vil klienten blive orienteret

1.1.3. annullere hele ordren - vælger denne mulighed af Kunden skal straks frigjort fra ethvert ansvar Store.

 

1.2. Kunden inden for 2 (to) dage bør reagere på den sendt af butikken til den e-mail- oplysninger og vælge et af alternativerne identificeret i trin 1 ved at sende en e-mail til e-mail Store: kontor @ zoofast. dk eller på telefon på hverdage mellem kl 8h0 til 16.00 på følgende nummer: +45 898 800 81. Ingen meddelelser til Store beslutningen om, hvordan kontrakten efter udløbet af denne periode, anses annullering af hele ordren.

 

1.3. Hel eller delvis manglende adgang til varer bestilt af kunden kan forlænge leveringsperioden angivet i punkt VII.5 træder i kraft i forretningsordenen.

 

1.4. I tilfælde af manglende adgang til de varer eller andre årsager manglende evne til at udføre kontrakten Shop har ret til at annullere aftalen inden for 30 (tredive) dage efter datoen for dens indgåelse ved at sende Shop udsagn, som kunden e-mail-adresse

 

1.5. Hvis kunden har betalt for varer butik vil returnere alle eller en del af gælden inden for 7 (syv) dage, henholdsvis afhængigt af annullering af hele eller en del af kontrakten, udveksling af varer giver anledning til overbetaling af Kunden eller Kundens at trække sig ud af aftalen med shop.

 

IX. Indgåelsen af købsaftalen

1.1. Aftale om at sælge udvalgt af kunden Varer, der anses for at være afsluttet på af butikken for at sende e-mail "Forberedt til forsendelse / klar til afhentning."

1.2. De eneste parter i salgsaftalen er kunde og butik.

1.3. Disse forordninger er en integreret del af salgsaftalen.

1.4. En integreret del af salgsaftalen er også regler loyalitetsprogram, salg bestemmelser og reklamekampagner regler for institutioner, der arbejder i elektroniske transaktioner, bankoverførsler eller kreditkortbetalinger, forudsat anvendes til en bestemt kontrakt.

 

X. Betalingsbetingelser og omkostninger

 

1.1. Afhængigt foretaget af kunden til at vælge en af de måder efter modtagelsen eller levering, som angivet i afsnit XI i forretningsordenen med forbehold af punkt VII.3 forordninger Store accepterer følgende betalingsmetoder til bestilt af kunden gods:

1.1.1. Hvis du vælger den metode for modtagelse eller levering - personlige samling i butikken Store:

1.1.1.1. betaling i kontanter på box office

1.1.1.2. betaling ved elektronisk bankoverførsel til bankkonto Store

1.1.1.3. Traditionel betaling ved bankoverførsel til konto Store

1.1.1.4. betaling med kreditkort - forudbetaling (Shop understøtter ikke kreditkortbetalinger i butikken)

1.1.1.5. Paypal betaling

 

 

 

 

 

1.1.2. Hvis du vælger den metode for modtagelse eller levering - levering rækkefølge firma Sendfast:

1.1.2.1. betaling ved elektronisk bankoverførsel til bankkonto Store

1.1.2.2. Traditionel betaling ved bankoverførsel til konto Store

1.1.2.3. betaling med kreditkort

1.1.2.4. efterkrav

1.1.2.5. Paypal betaling

 

1.1.3. Hvis du vælger den metode for modtagelse eller levering - levering rækkefølge andet luftfartsselskab:

1.1.3.1. betaling ved elektronisk bankoverførsel til bankkonto Store

1.1.3.2. Traditionel betaling ved bankoverførsel til konto Store

1.1.3.3. betaling med kreditkort.

 

1.2. For hver form for betaling Kunden er forpligtet til at betale de samlede engangsudgifter for de bestilte varer. Shop sælger ikke i rater.

1.3. Elektronisk bankoverførsel eller traditionel bankoverførsel kan resultere i ekstra udgifter som fastsat i de relevante prislister de organer, som disse transaktioner. Disse omkostninger er fuldstændigt afholdes af kunden. Kunden kan også være forpligtet til at give personlige oplysninger (herunder adressedata og bankkontonummer) og udføre andre handlinger er nødvendige for at overføre og også afgive en erklæring om samtykke til behandling af personoplysninger i overensstemmelse med de relevante regler fastsat af de institutioner, der arbejder i disse transaktioner .

 

1.4. Butik accepterer følgende kreditkort: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. Betaling med kreditkort er kun muligt i tilfælde, hvis besat af Kunden kortet giver ham denne mulighed. Du kan blive bedt om at indtaste personlige oplysninger (herunder adresseoplysninger, antal, udløbsdato, antal, CVV / CVC betalingskort) og udføre andre handlinger nødvendigt at gøre betaling med kreditkort, samt erklæringen om samtykke til behandling af personoplysninger, som med de relevante regler fastsat af de institutioner, der arbejder i disse transaktioner.

 

1.5. Foretage betalinger via Paypal kan medføre ekstra gebyr som fastsat i de relevante prislister de organer, som disse transaktioner. Disse omkostninger er fuldstændigt afholdes af kunden. Kunden kan også være forpligtet til at give personlige oplysninger (herunder adresse data) og gøre andre skridt nødvendigt at gøre betaling via Paypal, samt erklæringen om samtykke til behandling af personoplysninger i overensstemmelse med de relevante regler fastsat af de institutioner, der arbejder i disse transaktioner .

 

1.6. Med betaling ved bankoverførsel, dato betalingen er det tidspunkt, hvor de er optaget på bankkonto Store. I tilfældet med PayPal og kreditkort, skal dato betalingen være datoen for opnåelse af korrekt godkendelse af transaktionen. Hvis der inden 7 (syv) dage fra datoen for afsendelsen af ​​butikken e-mails "udarbejdet til forsendelse / klar til afhentning" på bankkonto Store vil ikke blive offentliggjort ressourcer til din ordre, vil butikken sende til den angivne af kunden e-mail disse oplysninger med en anmodning om at sende en e-mail Store office@zoofast.fr bekræftelse af overførsel inden 2 (to) dage.

 

 

 

 

 

 

Disse handlinger kan forårsage forlængelse af leveringsperioden angivet i punkt VII.5 træder i kraft i forretningsordenen. I tilfælde af svigt af Kunden bekræftelse af overførsel inden for denne periode, forbeholder sig ret til at træde tilbage fra aftalen ved at sende butikken udsagn, som kunden e-mail-adresse. Hvis efter afsendelse denne erklæring til Store bankkonto vil blive krediteret midler fra Client Client Shop returnere dem inden for 7 (syv) dage.

 

1.7. Vi forbeholder os ret til midlertidigt eller permanent udelukke muligheden for at vælge forskellige former for betaling, der er nævnt i punkt 1, navnlig for tekniske årsager. Denne magt påvirker ikke valget af metode for betaling fra kunden forud for datoen for ikrafttrædelsen af ​​ændringen.

 

XI. De metoder og omkostninger ved indsamling eller levering

 

1.1. Kunden kan vælge mellem følgende midler til modtagelse eller levering af varer bestilt af kunden:

1.1.1. personlig samling af lager Shop

1.1.2. levering rækkefølge selskab Sendfast

 

1.2. Bestil online og indsamle varer bestilt af kunden er muligt i lageret Store, fra mandag til fredag (undtagen helligdage) fra :00 til 16:00. Kunden kan afhente de bestilte varer og betale kontant ved kassen Shop, beliggende i en bygning Store Inventory inden for 7 (syv) dage fra datoen for afsendelsen af butikken til kunden e-mail - ". Forberedt til forsendelse / klar til afhentning" I tilfælde af ikke at indsamle Varer af kunden inden for denne periode, forbeholder vi os retten til at træde tilbage fra aftalen ved at sende butikken udsagn, som kunden e-mail

 

1.3. Levering af varer bestilt af kunden ved Sendfast udføres under følgende betingelser:

 

1.3.1. For at foretage levering af varer bestilt af kunden ved Sendfast, er kunden forpligtet til at indgå en særskilt aftale om levering af internationale fragtforsendelse tjenester mellem klienten og Sendfast baseret i byen Wieliczka (postnummer: 30-659), Kokotów 703, Tax Identification Number: 6793081679, REGON : 122562976 ved at udføre følgende trin:

1.3.1.1. at vælge den metode for modtagelse eller levering af bestilte varer, der er nævnt i § VI.1.5 i Reglerne ved at kontrollere "leveringskontrakten selskab Sendfast"

1.3.1.2. korrekt udfylde i form af levering ved at levere de nødvendige data (herunder adressedata) og e-mail-adresse eller samtykke til brug med henblik på at indgå en aftale med Sendfast data indtastet af kunden i tilmeldingsblanketten, der er nævnt i punkt III.1 i Reglerne eller formular ordre, der er nævnt i Afsnit VI.1.3.3 Regulations

 

1.3.1.3. erklæringen om at læse vilkår og betingelser leverer internationale fragtforsendelse tjenester Sendfast sp. sp.k. Kunder Store Krakvet

 

1.3.1.4. obligatorisk samtykke til behandling af personoplysninger, som Sendfast Client med henblik på aftalen om levering af internationale videresendelse tjenester, herunder adgang til dine personlige oplysninger til tredjepart, som Sendfast står for alle eller en del af service i international godstransport ved at udføre

 

 

 

 

 

 

 

1.3.1.5.

1.3.1.6. endelig bekræftelse af hensigten om at indgå en kontrakt om levering af internationale fragtforsendelse tjenester af en erklæring ved at kontrollere "Indgåelse af en aftale om levering af internationale fragtforsendelse tjenester betyder forpligtelsen til at betale" og klik på "Afgiv ordre"

1.3.1.7. sende via Sendfast specificeret af kunden e-mail-adresser og e-mail-adresse Shop: office@zoofast.dk~~V .wiadomości e-mail. Dette øjeblik anses for at være tidspunktet for indgåelse af en kontrakt om levering af internationale fragtforsendelse tjenester mellem kunden og Sendfast.

 

1.3.2. Kunden er forpligtet til at dække udgifterne til skibsfart, som vil blive automatisk tilføjet til det skyldige beløb for de købte varer i butikken, at uanset sværhedsgraden af varer og valgt af kunden form for betaling:

 

1.3.2.1. på Kundens ordrer i butikken af bruttoværdien nedenfor PLN 100,00 (sige: hundred zloty) beløb til 12.80 PLN (tolv dollars og firs cents) eller EUR 3,20 (tre euro og tyve cent). Ved anvendelsen af dette stykke i forretningsordenen forsendelsesomkostninger beregnes efter en fast omregningskurs på EUR 1,00 = 4,00 PLN

1.3.3. De nærmere vilkår for kontrakter om levering af internationale fragtforsendelse tjenester mellem kunden og Sendfast vores vilkår for at yde international freight forwarding tjenester Sendfast Sp. Z oo sp.k. Kunder Store Krakvet og udgør en integrerende del af denne aftale.

 

1.4. Kunden kan overdrage til en udvalgt tredjepart levering, forsendelse eller transport af varer købt i butikken under de af virksomheden betingelser. Kunden er forpligtet til at dække udgifterne til levering eller forsendelse i henhold til de satser og betalingsbetingelser fastsat af en tredjepart. Kunden udfører alle aktiviteter vedrørende især finde og indgåelsen af den pågældende kontrakt eller lignende på egen hånd. For at vælge den metode til levering af ordren til et andet luftfartsselskab, skal kunden gøre følgende:

 

1.4.1. at vælge den metode for modtagelse eller levering af bestilte varer, der er nævnt i § VI.1.5 i Reglerne ved at kontrollere "levering rækkefølge andet luftfartsselskab '

1.4.2. endelig bekræftelse hensigtserklæring til levering ordre andet luftfartsselskab ved en erklæring ved at kontrollere "Bestil leverer et andet luftfartsselskab er forpligtet til at betale i henhold til den prisliste af bæreren," og klik på "Afgiv ordre". Eventuelle forsendelsesomkostninger vil ikke blive tilføjet til det skyldige beløb for de købte varer i butikken.

1.4.3. Repræsentanten for et andet luftfartsselskab, kan afhente de bestilte varer på lager Shop fra mandag til fredag (undtagen helligdage) fra 8:00 til 16:00, inden for syv (7) arbejdsdage fra det øjeblik, sender beskeden til Kunden Shop e-mail - "Klar til forsendelse / Klar til at modtage" kunden eller valgt af kunden skal kontakte butikken for at fastslå den nøjagtige dato for modtagelse af de bestilte varer luftfartsselskab ved at ringe +45 898 800 81 eller ved at sende til butikken e-mail office@zoofast.dk .I tilfælde af ikke at indsamle de Varer af en repræsentant for et andet luftfartsselskab inden for denne periode, forbeholder sig ret til at træde tilbage fra aftalen ved at sende butikken udsagn, som kunden e-mail-adresse.

 

1.5. Risikoen for utilsigtet tab eller beskadigelse af gods købt overgår til kunden ved:

1.5.1. Kunde vareafgang på lageret Store, hvis valgt af Kunden modtagelse eller overdragelse, der involverer indsamling på et lager butik

1.5.2. Frigivelse af varer medarbejder Sendfast eller et andet luftfartsselskab, hvis valgt af Kunden kvittering eller leveringsmetode involverer Sendfast levering rækkefølge selskab levering ordre eller et andet luftfartsselskab.

 

 

 

 

1.6. Levere varen til en anden person end kunden er kun mulig på grundlag af en skriftlig, personlig tilladelse, som kunden til at modtage varerne.

 

1.7. Kunden er forpligtet til at kontrollere de bestilte varer på det tidspunkt af deres personlige samling på lageret Opbevares i overværelse af en medarbejder Store eller på tidspunktet for modtagelsen af medarbejderen Sendfast eller et andet luftfartsselskab i overværelse af medarbejderen. I tilfælde af beskadigelse eller manglende overholdelse af Varerne med ordren, hvilket var muligt at afgøre, på tidspunktet for modtagelsen henholdsvis Store medarbejder, skal medarbejderen Sendfast eller ansat af et andet luftfartsselskab udarbejde en rapport skader, som derefter underskrives af kunden og medarbejderen. I tilfælde af en klage, der er omfattet af afsnit XIII i Reglerne, er kunden forpligtet til at knytte til klagen dokument udarbejdet og underskrevet en protokol for skader.

 

XII. Kundernes ret til at annullere kontrakten

 

1.1. I overensstemmelse med bestemmelserne i lov af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skader forårsaget af farlige produkter Enkeltpersoner kan måske annullere Store af kontrakten uden begrundelse, hvilket gør passende klar udtalelse skriftligt inden 10 ti dage fra datoen for modtagelsen af varerne af kunden. For at overholde denne frist, skal du sende en udtalelse til sit udløb. Tilbagetrækning af kunden fra kontrakten ikke er afhængig af betaling af et pengebeløb.

 

1.2. Fortrydelsesretten fra en fjernsalgsaftale Kunden er ikke berettiget til en person i de i Art tilfælde. 10, stk. 3 i lov af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skader forårsaget af farlige produkter, og at bl.a. i tilfælde af varer, som på grund af deres natur ikke kan returneres, eller hvis motivet er letfordærvelige,

 

1.3. Til brug for den enkelte kunde ret til at træde tilbage fra aftalen med Store, er Kunden forpligtet til at betale Opbevar varer i uforandret medmindre en ændring var nødvendig i normal virksomhed. Returnering af varer skal ske straks, dog senest inden for 14 (fjorten) dage efter datoen for meddelelsen om tilbagetrækningen. Forsendelsesomkostninger forbundet med at returnere Store Varer afholdes af Kunden.

 

1.4. Hvis kunden har betalt for varer, butik med det samme, senest inden for 14 (fjorten) dage fra datoen for meddelelsen om tilbagetrækningen vil returnere det fulde beløb. I tilfælde af returnering, hvis betalingen blev foretaget med kreditkort, er de penge tilbage til kontoen af kortet.

1.5. I tilfælde af tilbagetrækning af kontrakten anses for ugyldig og kunde og butik er fritaget for enhver forpligtelse.

 

XIII. Garanti og reklamation

 

1.1. Nogle varer er garanteret af producenten, distributøren eller importøren af varerne (garants). Betingelser for tildelte garantier, herunder fastlæggelse af den enhed, som Garanten og rapportere eventuelle krav i henhold til garantien skal sikre kort placeret på etiketten Varer, instruktioner, eller andre dokumenter, der ledsager varerne.

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Hvis erhvervskunde finder, at modtagne varer er defekte, og de er garanteret af Garanten, kan De få garanti direkte fra Garanten. Off er ansvar Shop med hensyn til kunder under garanti for fysiske defekter og juridiske ting.

 

1.3. Hvis Kunden individ den konstaterer, at receive goods are defekte, and de are of garanteret Garanten kan Enkelt kunde Indbetalingsbilagsnummeret after own Skøn with Garanti directly Garanten from or de beføjelser, der ER tillagt skinke titlen Shop of Manglende accordance. Lavet of the of individual election kundeunderlaget demands about is fremsat Boutique binding.

 

1.4. I tilfælde af en konstatering af den enkelte kunde manglende overensstemmelse Kunden har ret til at indgive en klage på Shop på følgende vilkår:

 

1.4.1. Som del af klagen Enkeltpersoner kan anmode om en gratis reparation eller udskiftning af Varerne Varer til en ny. Hvis reparation eller udskiftning er umulige eller kræver uforholdsmæssigt store omkostninger, eller hvis butikken ikke opfylder en sådan anmodning i rette tid, eller hvis reparation eller udskiftning vil medføre betydelige ulemper Shop, Enkeltpersoner har ret til at kræve et passende afslag i prisen eller ophæve kontrakten.

 

1.4.2. Opført i afsnit 3.1. de beføjelser enkelte kunde inden for 2 (to) år fra datoen for levering af varerne til kunden, efter meddelelse Opbevares skriftligt manglende overensstemmelse inden for 2 (to) måneder efter det blev opdaget og senest på datoen for mindste holdbarhed af varer eller datoen for dens holdbarhed.

 

1.4.3. I tilfælde af, at de enkelte kundes manglende overensstemmelse Enkeltpersoner skal returnere produktet med posten økonomisk for egen regning til postadressen og sætninger i afsnit I.2 forordninger (Kokotów 657, 32-020 Wieliczka). Til de returnerede varer skal være ledsaget af en underskrevet skriftlig redegørelse for de indskud individuelle kundeklager, som vil omfatte:

 

1.4.3.1. personoplysninger (herunder kontaktoplysninger) enkelte kunde

1.4.3.2. information, der identificerer købsaftalen indgået mellem den enkelte kunde og butikken, antallet af kontrakten

1.4.3.3. entydig definition, at grundlaget for enkelte kundes krav privilegier klage

1.4.3.4. en beskrivelse of the observerede Manglende accordance and Dato opfatter uoverensstemmelse

1.4.3.5. Precise Bestemmelse af individual anmodninger kunderelationer.

1.4.3.6. bestemme, hvordan den enkelte kunde skal underrettes om klage fra butikken (telefonisk, via e-mail eller skriftligt - ved at sende beslutningen ved anbefalet post).

 

1.4.4. I tilfælde af manglende overholdelse af de enkelte kunder af varerne på tidspunktet for dens udgivelse, bør Enkeltpersoner også deltage Varerne skade rapport som omhandlet i punkt XI.7 forordninger.

1.4.5. Der, senest inden for 14 (fjorten) dage fra datoen for levering af de mangelfulde varer ved, vil behandle komplekse klagen og underretter kundens valgte form for yderligere procedurer. Hvis klagen er accepteret, vil det beskadigede produkt repareres eller erstattes af en anden, fuldstændig blæst. Hvis dette ikke er muligt, vil butikken tilbyde kunden et erstatningsprodukt af tilsvarende kvalitet og formål. Hvis dette er heller ikke muligt, vil butikken returnere hvad der svarer til beskadigede varer inden for 7 (syv) dage. I tilfælde af en klage, hvis betalingen blev foretaget med kreditkort, er de penge tilbage til kontoen af kortet.

 

 

 

1.4.6. Butik er ikke ansvarlig for manglende sammenhæng i forbrugsvarer med kontrakten, køberen på tidspunktet for indgåelsen af den manglende overholdelse vidste eller stillingtagen rimelighed burde have vidst.

1.4.7. Det nærmere indhold og omfang af Kundens rettigheder er angivet i lov af 27. juli 2002 om særlige betingelser for forbrugerkøb og om ændring den civile retsplejelov.

 

1.5. Shop er ikke ansvarlig for:

1.5.1. forskelle mellem lagt ud på hjemmesiden fotografier af varer butik og faktiske udseende af varer

1.5.2. skader som følge af forkert brug af varen af kunden, især indebærer anvendelse af varerne i strid med de instruktioner, der er knyttet til produktet eller oplysninger på emballagen af varer

1.6. Vi accepterer ikke nogen pakker sendt COD.

 

XIV. Beskyttelse af personoplysninger

 

1.1. Der er administrator af personoplysninger butik kunder i henhold lov af 29. august 1997 om beskyttelse af personoplysninger.

1.2. Kunder Opbevar frivilligt indtaste personlige oplysninger på følgende måder:

 

1.2.1. én gang, ved at udfylde bestillingsformularen og muligvis formular forbundet med at gøre en betaling ved elektronisk bankoverførsel eller kreditkort betaling og leveringsform

1.2.2. på en bæredygtig måde, ved at gøre registreringen på Store hjemmeside og oprette en konto ved hjælp af en enkelt kunde udfylde bestillingsformularen og eventuelt danner forbundet med at gøre en betaling ved elektronisk bankoverførsel eller kreditkort betaling og levering form. Indført i den måde data er lagret i databasen dine personlige oplysninger, før du fjerner Client eller kundekonto Shop.

 

1.3. Lagring, behandling og udbredelse af personoplysninger til tredjemand kunden ved butikken for et engangsbeløb, som kunden personoplysninger, der er nævnt i punkt VI.1.3.3 forordninger er underlagt følgende betingelser:

 

1.3.1. der skal indtastes en gang af kunden personoplysninger i forbindelse med den obligatoriske udtryk for en engangs-godkendelse af Kunden til opbevaring og behandling af personoplysninger Kundens med henblik på kontrakten.

1.3.2. efter kontraktens udløb Der vil være berettiget til at opbevare og behandle personoplysninger kun til dem, kunde, der er nødvendige for afvikling tjeneste, krav om betaling for brug af tjenester, og at klarlægge omstændighederne ved uautoriseret brug af tjenesten. Hvis der ikke er nogen sådanne omstændigheder vil Store fjerne personoplysninger kunden.

1.3.3. Kunden kan også eventuelt samtykke til opbevaring og behandling af dine personlige oplysninger og stiller disse oplysninger til tredjemand til reklameformål, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer hos kunden med brugen af ​​disse oplysninger til at forbedre kvaliteten af ​​de tjenester, som butikken, samt samtykke Kunden at modtage kommercielle oplysninger. Hvis et enten eller nogen af ​​de ovennævnte erklæringer fra Kunde Shop vil blive behørigt bemyndiget til at lagre, behandle og stille til rådighed for tredjemand Kundens personlige oplysninger, som er nødvendige for at nå disse mål. Kunden kan til enhver tid tilbagekalde visse på dette punkt erklæring ved at sende en e-mail til office@zoofast.dk~~V indeholder den tilsvarende anmodning. I tilfælde af, at anmodningen takowego Shop, vil Store kunde slette de personoplysninger, der er lagret til de formål, der er specificeret i denne del af forordningerne.

 

 

 

 

1.4. Lagring, behandling og udbredelse af personoplysninger til tredjemand kunden ved butikken ved at gøre registrering af Kunden på Store hjemmeside er nævnt i stk III i Reglerne er underlagt følgende betingelser:

 

1.4.1. indførelsen af ​​personoplysninger af klienten er forbundet med den obligatoriske tilladelse af dig at sætte dit personlige oplysninger i databasen Krakvet Mark Batko sp.k. og deres behandling med henblik på gennemførelse af kontrakter og brugen af ​​hjemmesiden butik og fri brug, offentliggøre, kopiere, ændre og distribuere oplysninger, der offentliggøres af Kunden på tjenesteydelse, navnlig udtalelserne, vurderinger og udsagn. Komplekse udsagn, herunder udsagn om at læse de vilkår og betingelser binder kunden og shop indtil du fjerner kundens konto. Indtil dette øjeblik Butik er autoriseret til at lagre og behandle dine personlige oplysninger med henblik på udførelsen af ​​kontrakter og brugen af ​​hjemmesiden Shop og gratis brug af, offentliggøre, kopiere, ændre og distribuere oplysninger, der offentliggøres af Kunden på tjenesteydelse, navnlig udtalelserne, vurderinger og erklæringer . Efter fjernelse af betragtning af kunden, butik vil blive godkendt til at opbevare og behandle personoplysninger kun til dem, kunde, der er nødvendige for afvikling tjeneste, krav om betaling for brug af tjenester, og at klarlægge omstændighederne ved uautoriseret brug af tjenesten. Hvis der ikke er nogen sådanne omstændigheder vil Store fjerne personoplysninger kunden.

 

1.4.2. Kunden kan også eventuelt samtykke til opbevaring og behandling af dine personlige oplysninger og stiller disse oplysninger til tredjemand til reklameformål, markedsundersøgelser og adfærd og præferencer hos kunden med brugen af ​​disse oplysninger til at forbedre kvaliteten af ​​de tjenester, som butikken, samt samtykke Kunden at modtage kommercielle oplysninger. Hvis et enten eller nogen af ​​de ovennævnte erklæringer fra Client Shop vil blive behørigt bemyndiget til at lagre, behandle og stille til rådighed for tredjemand Kundens personlige oplysninger, som er nødvendige for at nå disse mål. Kunden kan til enhver tid tilbagekalde visse på dette punkt erklæring ved at sende en e-mail til office@zoofast.dk~~V indeholder den tilsvarende anmodning. I tilfælde af, at anmodningen takowego Shop, vil Store Client slette de personoplysninger, der er lagret til de formål, der er specificeret i denne del af forordningerne.

 

1.5. Udførelse af ordrer og indgåelse af salgsaftaler mellem kunden og butikken kan ikke kun udføres af kunden ved hjælp Kunden skabe et pseudonym.

 

1.6. Kunden skal have ret til at inspicere enhver tid ændre, opdatere, rettelse, krav om at stoppe behandlingen, slette personlige data, når de er ufuldstændige, forældede, usande eller indsamlet i strid med loven eller ikke længere er nødvendige til det formål, hvortil de blev indsamlet. Den tilsvarende opgørelse Kunden skal sende en e-mail Købmand: office@zoofast.dk

 

1.7. Shop er ikke ansvarlig for Kundens forsyning falske personoplysninger.

 

1.8. Personlige data er beskyttet i henhold til lov af 29. august 1997 om beskyttelse af personoplysninger på en måde, der forhindrer adgang til tredjepart.

 

1.9. Det nærmere indhold og omfang af rettigheder og forpligtelser Kunder og Store på beskyttelse af personoplysninger definerer loven af 29. august 1997 om beskyttelse af personoplysninger og lov af 18. juli 2002 om elektroniske tjenester.

 

 

 

 

 

 

 

XV. Sikkerhed bruges af Store

 

1.1. For at beskytte alle kundedata indtastet via Webshop bruger Opbevar følgende tekniske sikkerhedsforanstaltninger:

 

1. Konto beskyttet med adgangskode. Kun disse konti har adgang til alle personlige data.

2. password beskyttede brugerkonti. Du kan ændre / læse kun deres egne data (ikke en andens).

3. Hændelseslogfil - logning-system (Gem til logfiler), når brugeren er registreret, hvem og hvornår var sidste gang ændre dine personlige oplysninger.

4. sikkerhedskopierer personoplysninger, der holdes i en position, der undgår falder i de forkerte hænder.

5. Den supplerende sikkerhed i form af login og password kræves for at logge på systemet

6. Ordningen med restriktioner om samværsret til filer og mapper på serveren

 

1.2. Transaktioner med betalingskort [og ved elektronisk bankoverførsel] er godkendt i samarbejde med eCard service - transmissionen er krypteret og implementeret en sikker forbindelse (SSL 256+ bit).

 

1.3. I tilfælde af transaktioner med elektroniske bankoverførsel transaktion kan gøres i elektronisk bankvirksomhed interface understøtter kundens konto og bruge tekniske sikkerhedsforanstaltninger, der er fastsat af banken.

 

XVI. Afsluttende bestemmelser

 

1.1. Både aktiviteter Shop og salg indgået mellem kunden og butikken er underlagt polsk ret.

 

1.2. I sager ikke reguleret heri, er det passende anvendelse af de relevante bestemmelser i den civile retsplejelov og sæt detaljerede, især loven af 18. juli 2002 om elektroniske tjenesteydelser, ministeren for økonomi, Arbejds- og Socialministeriet af 30. januar 2003 om den dato, hvor meddelelsen sælgeren det at finde mad råvare med kontrakten, loven af 2. marts 2000 om beskyttelse af forbrugernes rettigheder og ansvar for skader forårsaget af farlige produkter, lov af 27. juli 2002 om særlige betingelser for forbrugerkøb og om ændring den civile retsplejelov og loven august 29, 1997 om beskyttelse af personoplysninger.

 

1.3. Disse forordninger bør fortolkes på en måde, der sikrer, at de overholder gældende lovgivning. Men hvis nogen bestemmelser i Betingelserne er ugyldig, berører ikke gyldigheden af de øvrige bestemmelser i forordningerne, medmindre omstændighederne viser, at uden de er berørt af annullation af købsaftalen mellem kunden og butikken bestemmelser ikke ville være blevet indgået.

 

1.4. Disse forordninger er fastsat i hensigtserklæringen Kunde, de relevante bestemmelser i afsnit 3. retsakter og afhængigt af indholdet af ordren, der er angivet i afsnit IX.4 i forretningsordenen regler udgør hele aftalen mellem parterne. Alle andre tidligere aftaler mellem parterne, er ugyldige, og udgør ikke supplere disse regler.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Tvister i forbindelse med anvendelsen af disse forordninger og konkluderede på grundlag af salgsaftaler mellem Kunder og Store undersøge det relevante materiale og domstole og til sædet Krakvet Mark Batko sp.k.

 

1.6. Vi forbeholder os ret til at ændre alle eller en del af bestemmelserne i forordningerne. Der vil blive informeret om de ændringer i forordningerne om de Store hjemmeside. Ændringer til forordningerne træder i kraft på den dato angivet af butikken, men ikke mindre end 7 (syv) dage fra den dato, gøre dem tilgængelige på hjemmesiden butik. Ordrer afgivet inden datoen for ikrafttrædelse af ændringer af disse forordninger er baseret på de optegnelser, som eksisterede på tidspunktet for ordren.

 

1.7. Regler er trådt i kraft fra den 10. september 2012.

 

 

XVII. Den Europæiske Union

 

"Virksomheden Krakvet gennemføre et projekt, som medfinansieres af Den Europæiske Union

  Fase II Gennemførelse af Export udviklingsplan under foranstaltning 6.1 Passport to Export Prioriteret opgave 6

Polske økonomi på det internationale marked operationelle program innovativ økonomi 2007-2013

 

 

Værdien af projektet: 147 246,00 net.

Værdien af tilskuddet: 50% af nettoudgifterne, dvs. 73 623 zł.. Gennemførelsesperiode: 01.10.2011-31.12.2012 "

"Tilskud til innovationer". Vi investerer i din fremtid ".

Fortsæt
Vejledning til ejere af hunde og katte | F.A.Q. | Betingelser og vilkår | Retur | Forsendelse og betaling | Kontakt | Om os: | Kampagnetilbud | Site Map | Hunde | Katte | Omregn. | 100% tilfredshed eller pengene tilbage!
Chat

Vælg chat