Retur

Alle vores produkter er helt nye og dækket af garanti producenten, forhandleren eller importøren, hvis en sådan produkt er dækket af en garanti.

Zoofast kan ikke være ansvarlig for uhensigtsmæssig brug af produktet.

 

Hvis leverede varer har nogen defekter, Kunden har ret til at returnere varen eller bytte dem til en ny post, fri for defekter. Accurance af defekt kræver producent, distributør eller importør beslutningen. I tilfælde af en produktfejl, efter at kontakte butikken via telefon eller e-mail, bedes du sende tilbage beskadigede varer til vores postadresse. Efter udtalelse fra fabrikanten, forhandleren eller importøren vil vi refundere udgifterne til køb eller erstatte varerne for dem fri for defekter. Sådanne klager vil blive behandlet inden for 14 arbejdsdage.

Klager på grund af forskelle på udseendet af produktet på hjemmesiden, på grund af f.eks indstillinger forskellige skærm vil ikke blive behandlet.

I henhold til bestemmelserne i 2000-03-02 lov om beskyttelse af nogle forbrugerrettigheder og ansvar for skader forårsaget af et farligt produkt, kan en individuel kunde trække sig tilbage fra en aftale indgået med Shop, uden at angive nogen grund, ved at indsende en passende, skriftlig erklæring inden for 10 (ti) dage fra den dag modtager varerne. For at overholde denne tidsfrist, er det tilstrækkeligt at sende erklæringen, inden den udløber. Kundens opsigelse af aftale er ikke afhængig af betaling af et pengebeløb (kompensation) .Den ret til at trække sig fra en ekstern aftale gælder ikke for en enkelt kunde i tilfælde, der er specificeret i artikel 10 akt 3 i den 2000-03-02 akt om beskyttelse af visse forbrugerrettigheder og ansvar for skade forvoldt af et farligt produkt, også i tilfælde af varer, som på grund af deres art ikke kan tilbagesendes, eller som er fordærvelige.

Skulle en enkelt kunde udøve retten til at træde tilbage fra en købsaftale indgået med Shop, skal Kunden forpligtet til at vende tilbage til den butik Varerne i samme stand, medmindre ændringen var nødvendig inden for rammerne eller almindelig ledelse. Varerne skal returneres straks, senest inden 14 (i ord: fjorten) dage fra datoen for indgivelsen af ​​erklæringen tilbagetrækning. Omkostningerne ved transport i relation til at returnere varen til butikken, træffes af Kunden.

Hvis Kunden allerede har betalt for varen, skal Shop straks, senest inden 14 (i ord: fjorten) dage fra datoen for indgivelse af erklæringen tilbagetrækning, tilbagebetaler hele betaling til kunden.

I tilfælde af tilbagetrækning af en aftale, skal denne aftale anses ikke-afsluttet, og Kunden et samt Shop frigives fra alle forpligtelser.

Alle forsendelser skal sendes til adressen på Store:

Krakvet.pl sp. z o.o.

Kokotów 703 nær Krakow

32-002

POL Wegrzce Wielkie  EN

 

 

Når du modtager en forsendelse, kontrollere tilstanden og indhold med kurer. I tilfælde af skader eller uoverensstemmelse beetwen forsendelse og orden forberede "skade rapporten".

Grundlaget for klage til vores butik sender en "skade rapport" til følgende adresse: office@zoofast.dk eller via fax: +45 89880081

 

 

- Gratis pet mad containere ikke er genstand for klagen.

- Vi accepterer ikke skib

 

Vejledning til ejere af hunde og katte | F.A.Q. | Betingelser og vilkår | Retur | Forsendelse og betaling | Kontakt | Om os: | Kampagnetilbud | Site Map | Hunde | Katte | Omregn. | 100% tilfredshed eller pengene tilbage!
Chat

Vælg chat