F.A.Q- Ofte stillede spørgsmål

* Hvilke fordele kan jeg få en ordre fra www.zoofast.dk?

 
* Hvor meget vil jeg betale for levering?
 
* Hvad hvis den bestilte vare ikke opfyldte mine forventninger?
 
* Sådan korrekt afgive en ordre?
 
* Jeg kan ikke betale med kort - hvad man skal gøre?
 
* Hvad er behandlingstid?
 
* Hvordan vil jeg blive informeret om datoen for afsendelse af ordren?
 
* Hvordan vil jeg blive informeret om, at min ordre var klar til afhentning.
 
* Hvad hvis når forsendelsen er blevet beskadiget under transporten?
 
* Hvad hvis du har fundet en billigere aftale end vi tilbyde?
 
* Hvordan kan jeg tilmelde eller afmelde nyhedsbrevet?
 
 
1. Hvilke fordele kan jeg få ved at bestille en fest www.zoofast.dk?
 
Evnen til at drage fordel af rabat Program.
Mulighed for at deltage i loyalitetsprogram
Evnen til at se dine aktuelle ændringer ordre status.
Indsigt i historierne om bestilte varer.
Muligheden for at modtage nyhedsbrev med attraktive tilbud.
 
2. Hvor meget vil jeg betale for levering?
 

 

Vægt (kg) Leveringsomkostninger
<5kg 36,45PLN (61,77DKK)*
<10kg 38,07PLN  (64,52DKK)
<15kg

41.58PLN (70,47DKK)

<20kg 46,65PLN (79,06DKK)
<30kg 48,92PLN (82,91DKK)
 
 
3. Hvad hvis varen ikke opfylder mine forventninger?
 
Kun med os kan du op til 30 dage fra købsdatoen til at betale produkt helt gratis. Hvis du ønsker at annullere de indkøbte produkter, så kontakt os - vi får fra dig en helt gratis ---> tjek her <---
 
4. Sådan korrekt afgive en ordre?
 
Efter tilsætning af produktet til kurven komplet leveringsadresse formular, skal du vælge betalingsform og foretrak kurer. På den angivne e-mail-adresse, vil du modtage en meddelelse, der bekræfter din ordre, som vil indgå ordrenummer og alle detaljerne i transaktionen afsluttet.
 
5. Jeg kan ikke betale med kort- hvad man skal gøre?
 
Desværre er der ingen måde at re-pay-kort til den rækkefølge, som betaling ikke har været godkendt (i dette tilfælde foranstaltningerne blev ikke taget fra et betalingskort, hvilken rækkefølge ikke vil blive behandlet) i forbindelse med dette tilbud:
 
Igen, placere en ny ordre.
Kontakt kundeservice for at ændre form af betaling for bankoverførsel eller kontant ved levering.
 
6. Hvad er behandlingstid?
 
99% af ordrer fra vores kunder udføres inden for 24 til 48 timer efter modtagelse af ordre eller booke betaling på vores bankkonto. Ordrer udføres i den rækkefølge, de træder ind i butikken.
 
8. Hvordan vil jeg blive informeret om, at min ordre var klar til afhentning.
 
På angivet under bestillingen e-mail-adresse vil du modtage en bekræftelse, at ordren er klar til afhentning.
Modtagelse ordren er muligt på hverdage fra 7-17 på hovedkvarteret for virksomheden: Kokotów 703, 32-020 Wieliczka.
 
9. Hvad hvis når forsendelsen er blevet beskadiget under transporten?
 
Ved modtagelse af forsendelsen og opdage de skader, hvis det er muligt, så skriv ned af skaderne fra doręczającym kurer forsendelse (med en protokol accelererer den tid klagen). Også, skal du straks sende en e-mail til den adresse office@zoofast.dk der indeholder ordrenummer og en kort beskrivelse af problemet. Din klage vil blive behandlet af os så hurtigt som muligt.
 
10. Hvad hvis du har fundet en billigere aftale end vi tilbyde?
 
Hvis du peger en butik der sælger det samme produkt til en lavere pris (inklusive levering omkostninger)
vi sælge dig 2% mindre end den angivne butik - vi altid køber Billigste!
Link til den billigere tilbud skal placeres i den rækkefølge kommentar.
 
11. Hvordan kan jeg tilmelde eller afmelde nyhedsbrevet?
 
Log på zoofast.dk i "Min konto" for at få oplysninger om mulighederne for at spare eller afmelde nyhedsbrevet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vejledning til ejere af hunde og katte | F.A.Q. | Betingelser og vilkår | Retur | Forsendelse og betaling | Kontakt | Om os: | Kampagnetilbud | Site Map | Hunde | Katte | Omregn. | 100% tilfredshed eller pengene tilbage!
Chat

Vælg chat